کد خبر : 1545756 | 24 مرداد 1397 ساعت 08:53 | 100.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه‌ با فرانس فوتبال

کلوپ: تماشای فوتبال وقت تلف کردن است!

لیورپول در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی 180 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده؛ ولی کلوپ سرمربی این تیم می‌گوید هیچوقت نمی‌خواسته بهترین تیم را در اختیار داشته باشد.

کلوپ: تماشای فوتبال وقت تلف کردن است!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در تیم‌تان بازیکنی هست که از او بترسید گفت:" نه، به هیچ وجه. ترس چیز خوبی نیست. حتی اگر مجبور باشید به یک بازیکن بگویید که قراردادش را با او تمدید نخواهید کرد".


کلوپ در ادامه افزود:" به گمانم من در تیم اتوریته‌ی طبیعی دارم. چون اولاً تُن صدایم به شکلی است که تاثیرگذار است و از طرف دیگر قدم 1.90 است و فکر کنم اینها همه روی اتوریته‌ی آدم تاثیر دارد. به جز ویرژیل فن دایک و شاید جوئل ماتیپ که هر دو آدمهای خیلی خوبی هستند، در تیم هیچکس بلندقدتر از من نیست".


لیورپول در اولین بازی خود در لیگ برتر، وستهام را 4-0 در هم کوبید و رقیب اصلی‌اش منچسترسیتی هم در مقابل آرسنال درخشید و پیروزی قاطعی بدست آورد. کلوپ در مصاحبه با فرانس فوتبال از اینکه تیمش سیتی را دنبال می‌کند استقبال کرد و گفت بیشتر دوست دارد شکارچی باشد تا تیمی که دیگران به دنبال شکارش هستند.

 

1327241


کلوپ که در طول تابستان امسال با هزینه‌ی مبلغی حدود 180 میلیون یورو قصد دارد هر طور شده برای اولین بار بعد از سال 1990 قهرمانی در لیگ برتر را برای لیورپول به دست آورد در مصاحبه با فرانس فوتبال گفت ترجیح می‌دهد در مسابقه برای قهرمانی لیگ برتر، سرمربی تیمی باشد که همه شانس کمتری برایش قائل هستند. کلوپ گفت:" نمی‌خواهم بهترین تیم انگلیس باشم. وقتی تیمی هست که از شما بهتر است، باید تلاش‌تان را بیشتر کنید و راهی برای رسیدن به سطح آنها پیدا کنید و بعد به دنبال پیدا کردن راهی برای شکست‌ دادن‌شان باشید".


کلوپ به فرانس فوتبال گفت:" من هیچوقت نخواسته‌ام که بهترین تیم را داشته باشم. هیچوقت نخواسته‌ام بهترین بازیکن یا بهترین مربی باشم. چیزی که به آن علاقه دارم، شکست دادن بهترین‌ها است. این روزها بهترین تیم انگلیس، منچسترسیتی است. یعنی تیم‌های دیگر، بهترین نیستند. پس هدف من شکست دادن سیتی است، هر چه بیشتر بهتر.


کلوپ در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود با فرانس فوتبال در پاسخ به سوال این مجله درباره‌ی سبک بازی مورد علاقه‌اش گفت:" سبک بازی من چیست ؟ می‌دانید من 18 سال است که مربی فوتبال هستم و تا حالا به این سوال فکر نکرده‌ام. با اینکه بارها این سوال از من پرسیده شده است. چون راستش را بخواهید، منظور از این سوال را نمی‌فهمم. من عاشق فوتبالم. به همین سادگی. وقتی یک بازی فوتبال را تماشا می‌کنم مدام چیزهای جالب می‌بینم و کشف می‌کنم. اگر غیر از این باشد، فوتبال تماشا کردن چیزی جز تلف کردن وقت نیست. سرگرمی، مهمترین جزء فوتبال است. در دنیا آنقدر مسائل جدی وجود دارد که نیازی نیست با جدی کردن فوتبال، این ورزش زیبا را هم کسل‌کننده کنیم. دلم می‌خواهد شادی را در چشم بازیکنانم ببینم. دوست دارم وقتی به چشم‌هایشان نگاه می‌کنم آتش شور و شوق را ببینم و علاقه و خواست آنها برای جنگیدن را. دلم می‌خواهد ببینم که سرشار از انرژی هستند. دوست دارم بازیکنانم من را غافلگیر کنند. دوست دارم آنها را ببینم که به سمت راست‌شان نگاه می‌کنند و به چپ پاس می‌دهند، خلاصه چیزهایی از این قبیل".

دیدگاه‌ها