کد خبر : 1545223 | 21 مرداد 1397 ساعت 19:37 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: ای کاش بازی دوستانه بیشتری داشتیم

حمید استیلی مدیر تیم ملی زیر 21 سال ایران وضعیت تیم پیش از بازی های جاکارتا را قابل قبول عنوان کرد و اظهار داشت که دیدارهای دوستانه با عراق و چین کمک زیادی به تیم کردند.

استیلی: ای کاش بازی دوستانه بیشتری داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی در ابتدا گفت: ما 3 بازی تدارکاتی بین المللی داشتیم. 2 تا با عراق، یکی با چین. بازی های سختی بود برایمان. ما زمان کم داشتیم و این بازی ها به ما کمک کردند مخصوصا با تیمی که از بچه های ما بزرگتر بودند. حریف بالای 23 سال بود اما ما زیر 21 و حتی بعضی از بچه ها 18-19 ساله هستند. ولی تجربه خیلی خوبی برای ما بود و اگر بیشتر بازی تدارکاتی می کردیم، شرایط برایمان بهتر می شد.

 

وی همچنین افزود: در بازی با چین بچه ها خیلی خوب بودند با این که 3-2 بازی را باختیم اما چندین موقعیت خوب داشتیم. 2 تا به تیر زدیم، چند موقعیت تک به تک داشتیم و روی هم رفته کادرفنی از بچه ها راضی بودند و انشالله در جاکارتا اشتباهاتی که در بازی با چین داشتیم را انجام ندهیم. در بحث آنالیز هم که آقای کرانچار انجام دادند، نقطه ضعف های تیم خودمان و نقطه قوت تیم خودمان را گوش زد کردند و اولین بازی که در تورنمنت خیلی مهم است و مقابل عربستان خواهد بود را بچه ها بتوانند با قدرت بهتری بازی کنند.

 

ایران در بازی های آسیایی با عربستان سعودی، کره شمالی و میانمار هم گروه است و هدایت تیم نیز برعهده زلاتکو کرانچار می باشد.

دیدگاه‌ها