کد خبر : 1543690 | 15 مرداد 1397 ساعت 13:48 | 104.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پرسپولیس به جدایی بیرانوند

باشگاه پرسپولیس نسبت به خبر جدایی علیرضا بیرانوند که گفته می‌شود با پیشنهاد بشیکتاش مواجه شده، واکنش نشان داد.

واکنش پرسپولیس به جدایی بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که در جام جهانی روسیه نمایش موفقی از خود به جا گذاشت، با پیشنهادات مناسبی از اروپا مواجه شده بود. با این حال بیرانوند با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مسوولان این تیم اعلام کرد با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی و نیاز تیم در این مقطع قصد جدایی ندارد. بیرانوند که پیش از این با تمدید قراردادش، نشان داده بود به دنبال موفقیت با پرسپولیس است، اینبار هم با عبور از پیشنهاداتش ترجیح داد به کار خود با تیم ادامه دهد.


طی روز گذشته اما اخباری مبنی بر پیشنهاد دوباره باشگاه بشیکتاش ترکیه به این دروازه بان و درخواست رضایتنامه از سوی بیرانوند برای جدایی منتشر شد.


پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با رد این درخواست گفت: بیرانوند دروازه بان پرسپولیس است و با این باشگاه قرارداد دارد. هیچ درخواستی هم برای جدایی نداده و پیش از این با حضور در باشگاه اعلام کرد به کارش ادامه خواهد داد.


وی در خصوص پیشنهاد بشیکتاش و حضور نماینده آنها در تهران برای مذاکره گفت: اینکه آنها می‌خواهند بیایند را نمی‌دانم اما ما هیچ قرار مذاکره‌ای هماهنگ نکردیم. باشگاه به تمام بازیکنان خود تا نیم فصل نیاز دارد و طبق توافق صورت گرفته تا نیم فصل به هیچ بازیکنی اجازه جدایی داده نخواهد شد.

دیدگاه‌ها