کد خبر : 1543159 | 13 مرداد 1397 ساعت 09:06 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر به دنبال یک شماره 6 در کلاس جهانی

با از دست دادن ویدال؛ اینتر به دنبال ستاره سیتی

رسانه‌های ایتالیایی از تلاش باشگاه اینترمیلان برای جذب ایلکای گوندوگان، هافبک ترک‌تبار تیم ملی آلمان خبر می‌دهند.

با از دست دادن ویدال؛ اینتر به دنبال ستاره سیتی

به گزارش ورزش سه، روزنامه‌ی ایتالیایی توتواسپورت اعلام کرده که اینتر هدف جدید خود در فصل نقل و انتقالات را ایلکای گوندوگان ستاره‌ی ملی‌پوش آلمانی انتخاب کرده است. 


به گزارش این روزنامه‌ی ایتالیایی، اینتر همچنان به دنبال شماره‌ی ششی در کلاس جهانی می‌گردد. 

 

اینتر ابتدا عزم خود را برای جذب لوکا مودریچ، ابرستاره‌ی‌ رئال جزم کرد ولی با درهای بسته مواجه شد. چرا که رئیس رئال مادرید اعلام کرد هر تیمی که خواهان جذب مودریچ است باید پیه پرداخت 750 میلیون یورو را به تن بمالد. گزینه‌ی بعدی اینتر به خدمت گرفتن آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ بود که با قطعی شدن انتقال ویدال به بارسا، این تیر اینتر هم به سنگ خورد. به همین دلیل است که اینتر حالا ستاره‌ی آلمانی منچسترسیتی را هدف گرفته است. 


اینتر از سوی دیگر قصد دارد با خرید ایلکای گوندوگان از کورس رقابت با رقیب همشهری‌اش ای‌سی میلان عقب نیفتد، میلانی که با خرید گونزالو هیگواین از یوونتوس به تقویت خود پرداخته. دو همشهری میلانی در رقابتهای سری‌آ برای رسیدن به تیم شهر تورین، یوونتوس می‌جنگند، تیمی که در هفت سال گذشته حاکم بلامنازع فوتبال ایتالیا بوده و حالا هم کریستیانو رونالدوی بزرگ را به ترکیب خود اضافه کرده. 

 

گوندوگان تا کنون 27 بار با پیراهن تیم ملی آلمان به میدان رفته و از سال 2016 بازیکن منچسترسیتی بوده است. گوندوگان فصل پیش به همراه تیم پپ گواردیولا توانست قهرمانی در لیگ برتر جزیره را تجربه کند.

دیدگاه‌ها