کد خبر : 1539644 | 29 تیر 1397 ساعت 11:07 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند هم‌بازی شقیری بعد از پیوستن او به لیورپول

هم‌تیمی سابق شقیری: او شریک جرم قتل استوک‌ است

هم‌تیمی سابق ژردان شقیری در استوک‌سیتی با انتقاد از او گفته شقیری برای استوک بازیکن بزرگی نبوده و هرگز در لحظات مهم به داد تیمش نرسیده.

هم‌تیمی سابق شقیری: او شریک جرم قتل استوک‌ است

به گزارش "ورزش سه"، چارلی آدام بعد از پیوستن شقیری به لیورپول به انتقاد از دوران حضور او در استوک‌سیتی پرداخته و این ادعای عجیب را مطرح کرده. شقیری که بعد از حضور در جام جهانی با پیراهن تیم ملی سوئیس، این روزها در تعطیلات به سر می‌برد بعد از پیوستن به لیورپول گفته بود قصد دارد با لیورپول جامهای زیادی فتح کند. 


شقیری گفته بود از سالها پیش خواهان بازی در لیورپول بوده و فصل آینده مهمترین برهه‌ی دوران فوتبالی او خواهد بود. 


آدام در گفتگو با تاک‌اسپورت گفت" چند بازیکن بودند که دست به دست هم دادند تا استوک به دسته‌ی پایین‌تر سقوط کند، شقیری یکی از آنها است. آنها در قتل استوک‌سیتی شریک جرم هستند ". 

 

آدام گفت " وقتی کار به جاهای باریک می‌کشد همه به بازیکنان بزرگ تیم نگاه می‌کنند. همه انتظار دارند بازیکنان بزرگ در طول فصل حداقل برای یک لحظه هم که شده جادوی فوتبال خود را به نمایش بگذارند. ولی ما بارها و بارها احساس کردیم بازیکنان به اصطلاح بزرگ و نامدار تیم‌مان نه خوب بازی می‌کنند و نه دردی از دردهای تیم درمان می‌کنند. بله، شکی نیست که همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم را نجات دهند ولی کسانی که آنقدر مورد تحسین و تمجید قرار می‌گرفتند همانها بودند که اصلاً خوب بازی نکردند و تلاشی هم برای خوب بازی کردن از خود نشان ندادند ".

دیدگاه‌ها