کد خبر : 1537649 | 20 تیر 1397 ساعت 12:32 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمار جالب خط دفاعی پرسپولیس در کرواسی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در 4 بازی دوستانه اردوی کرواسی 6 گل خورده اند که البته 5 گل در یک بازی بوده و گل آخر هم از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رادوشویچ شد.

آمار جالب خط دفاعی پرسپولیس در کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها این روزها در محل تولد برانکو ایوانکوویچ اردو زده اند و در آرامش خود را برای لیگ هجدهم آماده می کنند. آن ها در این اردوی آماده سازی 4 بازی انجام دادند و به 2 پیروزی، یک شکست و یک تساوی رسیدند. البته در بازی های دوستانه نتیجه ملاک نیست اما در آمار، پرسپولیسی ها عملکرد خوبی در خط دفاع نداشته اند که البته بررسی های بیشتر، این موضوع را نقض می کند.

 

آن ها پس از پیروزی شش گله مقابل تیم دسته سومی لوتومر اسلوونی، با یک گل اینترِ کرواسی را از پیش رو برداشتند. سپس به مصاف فینالیست جام حذفی اسلوونی رفتند و نتیجه ای عجیب را رقم زدند.

 

آن ها در این بازی 5 بار دروازه خود را باز شده دیدند و این در حالی بود که تمام عناصر دفاعی پرسپولیس _هرچند برخی برای دقایق اندک_ اما در زمین حضور داشتند. در آخرین بازی نیز قرمزها به مصاف لوکوموتیو زاگرب رفتند؛ تیمی که برانکو ایوانکوویچ آن را مهم ترین بازی دوستانه پرسپولیس در اردوی کرواسی می دانست. این بازی هم در حالی با تساوی 1-1 به پایان رسید که زاگربی ها از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

 

در هر 4 بازی بوژیدار رادوشویچ دروازه بان تیم پرسپولیس بود و اگرچه روی بسیاری از گل ها مقصر نبود، اما می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. همین موضوع سبب شده تا برانکو ایوانکوویچ و مدیران باشگاه به شدت خواهان تداوم حضور علیرضا بیرانوند در این تیم باشند.

 

سرخپوشان پایتخت در دو فصل اخیر با حضور علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی و... بهترین خط دفاع لیگ بوده اند و این رکورد، یکی از عوامل قهرمانی شان نیز عنوان می شود. بنابراین آن ها باید نمایش های مستحکم تری در لیگ برتر داشته باشند تا بتوانند بار دیگر به نتایج دلخواه برسند.

 

البته دو کلین شیت در اردوی کرواسی مقابل تیم های لوتومر و اینتر نشان از حفظ استحکام و قدرت خط دفاعی این تیم می دهد. در بازی برابر  الومینیچ نیز شاگردان برانکو ایوانکوویچ تعداد حملات بیشتری داشتند ولی به شکلی ناباورانه 5 گل خوردند.

 

بازی های دوستانه پرسپولیس:

 

1) پرسپولیس 6 لوتومر 0
2) پرسپولیس 1 اینتر 0
3) پرسپولیس 1 آلومینیچ 5
4) پرسپولیس 1 لوکوموتیو 1

 

 

دیدگاه‌ها