کد خبر : 1535705 | 12 تیر 1397 ساعت 13:28 | 161.2K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات پنهانی در تورین

جدایی رونالدو از رئال جدی تر شد (عکس)

با حذف پرتغال از جام جهانی و پایان کار رونالدو در این رقابت ها، حالا بار دیگر شایعات و اخبار مربوط به جدایی او به سوژه شماره یک رسانه ها تبدیل شده است.

جدایی رونالدو از رئال جدی تر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بحبوحه جام جهانی و تمرکز رونالدو روی تیم ملی پرتغال، کمتر رسانه ای بحث جدایی او از رئال و گزینه های احتمالی انتقالش را مطرح می کرد اما حالا همه چیز مهیاست تا رونالدو بار دیگر به تیتر یک رسانه ها بدل شود.

کمتر کسی تصور می کرد که تیمی ایتالیایی هم بتواند برای جذب رونالدو قدم پیش بگذارد اما توتواسپورت دو روز پیش این ادعا را مطرح کرد که یوونتوس از منابع مالی لازم برای جذب رونالدو برخوردار شده و حالا در کنار یونایتد و پی اس جی، جدی ترین تیم های خواهان فوق ستاره پرتغالی هستند.

 

 

1308229

 

 

این نشریه چاپ تورین، امروز نیز تیتر زده است:« یک کمک برای یوونتوس».

به ادعای توتواسپورت، ارتباط بین رونالدو با پرز(رئیس باشگاه رئال) کاملا قطع شده و همین باعث خواهد شد تا یوونتوس کار راحت تری برای جذب این بازیکن داشته باشد. از سوی دیگر رابطه بین ژرژ مندس(مدیر برنامه های رونالدو) با یوونتوسی ها نیز در بهترین شرایط خودش قرار دارد.

توتواسپورت نوشته است که یوونتوس قصد دارد 30 میلیون یورو در سال به رونالدو دستمزد بدهد که 5 میلیون یورو بیشتر ازمبلغ پیشنهادی رئالی هاست.

 

آبولا، نشریه پرتغالی، حتی پا را فراتر گذاشته و امروز ادعا کرد که رونالدو با یوونتوس در حال مذاکره است و تصمیم قطعی خود برای جدایی از رئال را گرفته است. اخباری ناخوشایند برای هواداران رئال مادرید که در نقل و انتقالات تابستانی انتظار شنیدن هر شایعه ای را داشتند به غیر از اخبار جدایی رونالدو.

 

 

1316848

 

 

مارکا هم امروز از جدی تر شدن شایعه انتقال رونالدو به یووه خبر داده است.

 

 

1316856

 

دیدگاه‌ها