کد خبر : 1535428 | 11 تیر 1397 ساعت 14:31 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

منشا - علیپور؛ رقابتی که داغ می شود

گادوین منشا و علی علیپور مهاجمان اصلی پرسپولیس در این فصل خواهند بود اما بعید نیست باتوجه به حضور هافبک های نامدار، برانکو یکی از این دو را استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در اغلب بازی های سه فصل اخیر، با دو مهاجم بازی می کند. برانکو همچون تیم ملی، سرخپوشان پایتخت را نیز به استفاده از سیستم 442 عادت داده و به نتایج خوبی نیز دست یافته است.

 

در این سه فصل، مهدی طارمی، علی علیپور، گادوین منشا و حتی وحید امیری مهاجمان تیم پرسپولیس بوده و عملکرد کم نقصی ارائه کرده اند. عملکرد خوب آن ها را می توان در آمار گلزنی و البته سه فصل آقای گلی مداوم از این تیم جستجو کرد.

 

1316368

 

در این سال ها پرسپولیس همواره هافبک های خوبی نیز در اختیار داشته که البته برای لیگ هجدهم حداقل 2 تایشان را در فهرست خود نخواهد داشت. فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان که از لیگ پانزدهم در تیم پرسپولیس حضور داشتند، از این تیم جدا شده اند اما جایشان در تیم برانکو خالی نخواهد بود.

 

حضور سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، احسان علوان زاده، مهدی ترابی و احتمالا وحید امیری و سروش رفیعی ترافیک عجیبی در خط میانی ایجاد می کند و شاید برانکو مجبور به استفاده از یک مهاجم شود.

 

در این صورت رقابت بین علی علیپور، گادوین منشا، مهدی شریفی و مهاجمان جوان بسیار داغ می شود و باید دید کدام یک به ترکیب اصلی می رسند.

دیدگاه‌ها