کد خبر : 1534858 | 09 تیر 1397 ساعت 14:12 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه بان تیم ملی نفر اول تمام تیم های منتخب

بیرانوند در تیم منتخب آسوشیتدپرس و تلگراف

دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران بعد از درخشش در جام جهانی حالا به مرد اول قاره آسیا در تیم های منتخب رسانه های معتبر جهانی تبدیل شده است.

بیرانوند در تیم منتخب آسوشیتدپرس و تلگراف

به گزارش" ورزش سه" عملکرد خوب تیم ملی ایران دررقابت های جام جهانی 2018 روسیه باعث شده تا بازیکنان این تیم مورد توجه رسانه های مختلف جهان قرار بگیرند. اما در بین ستاره های تیم ایران علیرضا بیرانوند با عملکرد بسیار خوبش در این رقابت ها تبدیل به یکی از چهره هایی شده که در رسانه های معتبر جهانی درباره او صحبت می کند. او امروز در تیم منتخب آسوشیتد پرس و تلگراف قرار گرفت در حالی که قبل از این توسط گاردین و هو اسکورد نیز در تیم منتخب جام جهانی قرار گرفته بود.


خبرگزاری سرشناس آسوشیتد پرس در انتخاب یازده بازیکن برتر مرحله گروهی رقابت های جام جهانی علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه بان این تیم انتخاب کرد. در متنی که درباره بیرانوند در این خبرگزاری نوشته شده به زندگی دشوار او قبل از فوتبال پرداخته شده است. در ادامه بازی درخشان او برابر اسپانیا که موقعیت های زیادی را از حریف قدرتمندش گرفت و همچنین مهار پنالتی کریس رونالدو به عنوان دلایل این انتخاب عنوان شده است.


در روزنامه تلگراف نیز بیرانوند به عنوان دروازه بان تیم منتخب مرحله گروهی انتخاب شده و درباره او با اشاره به داستان زندگی دشوارش نوشته است که او با مهار پنالتی رونالدو توانست تبدیل به یک بازیکن شناخته شده در سطح جهان شود.

دیدگاه‌ها