کد خبر : 1533929 | 05 تیر 1397 ساعت 17:04 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده: دفاع فردی و تیمی ما عالی بود

حسینی و پورعلی‌گنجی می‌توانند به اروپا بروند

مدافع اسبق تیم ملی می گوید عملکرد خط دفاع ایران در جام جهانی از هر نظر عالی بوده است.

حسینی و پورعلی‌گنجی می‌توانند به اروپا بروند

سهراب بختیاری زاده در این باره به "ورزش سه" گفت: ما خط دفاع مان تک به تک فوق العاده بودند. ما سه نوع دفاع داریم، دفاع فردی، دفاع خطی و دفاع تیمی که هر 3 مهم هستند. بازیکنان ما در کار دفاعی فوق العاده بودند و در هر 3 خط حمله، هافبک و حمله به خوبی سازمان دفاعی را رعایت می کردند.


او ادامه داد: ما برابر تیم هایی بازی می کردیم که بیشتر صاحب توپ بودند و ما هم باید به سمت مسیر توپ حرکت می کردیم و هم بازیکنان تاثیرگذار حریف را مهار می کردیم. در تمام رفتارها شکل دفاعی ما فوق العاده بود. ما صاحب توپ می شدیم هرچند کم ولی می توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و این تاثیر سازمان دفاعی خوب مان بود.


بختیاری زاده در مورد نمایش مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاع تیم ملی هم می گوید: ما چند نوع شکل دفاعی داریم و بعضی از تیم ها دور از دروازه حریف بازیکنان را تحت فشار قرار می دهند ولی ما با سیستم درست در جلوی دروازه دفاع کردیم و در این بخش پورعلی گنجی و مجید حسینی فوق العاده بودند ولی ممکن است در بازی های آسیایی دقایقی از بازی این کار را انجام بدهیم و برای رسیدن به موقعیت گلزنی مدافعان باید از روی خط نیمه دفاع کردن را آغاز کنند. باید هماهنگ تر باشیم تا در این بخش هم بتوانیم نمایش موفقی در دفاع داشته باشیم.


مدافع اسبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا پورعلی گنجی و مجید حسینی می توانند به فوتبال اروپا بروند یا نه هم گفت: بعد از عملکرد تیم ملی آنها خواهان پیدا می کنند چون شرایط سنی خوبی دارند. پورعلی گنجی هم جوان است و هم تجربه دارد، مجید حسینی می توانند در تیم های اروپایی بازی کند ولی تازه کار برای آنها شروع شده است. آنها باید عاشق فوتبال باشند تا بتوانند به درخشش خود ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها