کد خبر : 1532287 | 30 خرداد 1397 ساعت 20:20 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایراد از دروازه بان نبود آقای پیتزی؛

تعویض عجیب سرمربی عربستان جواب نداد!

تیم ملی فوتبال عربستان در بازی مقابل اروگوئه با اشتباه عجیب دروازه بان و مدافعانش گل اول را دریافت کرد.

تعویض عجیب سرمربی عربستان جواب نداد!

به گزارش "ورزش سه"، سومین دیدار از دور دوم مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2018 در ورزشگاه روستوف آره نا نیمه اول خود را پشت سر گذاشت. در این بازی اروگوئه با یک گل زودهنگام توسط لوئیز سوارز از عربستان پیش افتاده است؛ نتیجه ای که صعود اروگوئه و حذف سعودی ها را قطعی می کند.

 

اما نکته ای که در ترکیب تیم عربستان دیده می شد، چند تغییر در بین نفرات اصلی آنها بود. عجیب ترین تغییری که آنتونیو پیتزی در ترکیب خود ایجاد کرده، در چارچوب دروازه است. پیتزی عبدالله المعیوف را که در مقابل روسیه 5 بار دروازه اش باز شده بود، در این بازی نیمکت نشین کرده و به جای او محمد العویس را در ترکیب اصلی قرار داده است. این سرمربی شیلیایی احتمالا معتقد بوده که در روز بسیار ضعیف خط دفاعش در بازی افتتاحیه، معیوف مقصر اصلی بوده است.

 

این تغییر البته نه تنها کمکی به تیم عربستان نکرده، که برعکس باعث رقم خوردن تنها گل بازی نیز شده است. روی کرنر ارسالی بازیکنان اروگوئه، العویس به شکلی عجیب از دروازه بیرون آمد و نتوانست کوچکترین اثری روی توپ بگذارد. پس از عبور توپ ارسالی از او و مدافعان، لوئیز سوارز به راحتی دروازه را باز کرد و تک گل نیمه نخست را به نام خود ثبت کرد.

 

1312279

دیدگاه‌ها