کد خبر : 1531053 | 26 خرداد 1397 ساعت 19:38 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

اگر لازم باشد رقم قراردادها را منتشر می کنیم

تابش: مهمترین دغدغه ما بازگشت قلعه‌نوعی بود

مدیرعامل سپاهان معتقد است سپاهان به همراه قلعه نوعی می تواند به روزهای اوج خود بازگردد.

تابش: مهمترین دغدغه ما بازگشت قلعه‌نوعی بود

به گزارش "ورزش سه"، مسعود تابش در نشست خبری مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در دو سه فصل اخیر در خصوص تیم فوتبال بزرگسالان موفق نبودیم ولی سایر تیم‌هایمان بسیار موفق بودند؛ در دوچرخه‌سواری، هندبال، تیراندازی و ... فعال هستیم و به خوبی کار کردیم و نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. در بخش بانوان حضور داریم و افتخارات خوبی کسب کرده‌ایم و در همه رشته‌ها موفق و فعال بودیم؛ حتی در همین فوتبال از رده 9 سال تیم‌های آکادمی‌مان فعال هستند که البته ما از 7 سال کار را شروع می‌کنیم.


او ادامه داد: تاثیرگذارترین تیم ما تیم فوتبال بزرگسالان است که متاسفانه نتایج خوبی کسب نکرده است؛ 2919 ورزشکار، مربی و ... در باشگاه فعالیت می‌کنند و حدود 70 ملی‌پوشان در باشگاه سپاهان حضور دارند. در حکم من صریحا اعلام شده است که تیم فوتبال قدرتمندی در فوتبال بزرگسالان تشکیل دهیم و سایر رشته‌ها هم پرقدرت حاضر شویم.


تابش با اشاره به اهمیت تیم های پایه در شکل گیری شخصیت تیم بزرگسالان گفت: یک اشکال بزرگ در بحث آکادمی و بازیکنان پایه تیم‌هاست که آن‌ هم قوانین فدراسیون فوتبال است؛ بازیکنی که از سن 7 و 8 سال در حال آموزش آن‌ها هستیم و سالانه 3 میلیارد هزینه می‌کنیم، هیچ ضمانتی برای ماندن و نگه داشتنش ندارم. بازیکنان زیر 18 سال که با تعهد پدر می‌مانند و هر زمانی که می‌خواهند، می‌توانند از تیم جدا شوند و با بازیکنان در مرز 18 سال می‌توانیم قرارداد سه ساله ببندیم و ما هم به دنبال آن هستیم که این قراردادها را تمدید کنیم.


وی درباره بازیکن جوان خود گفت: ممکن است رضا میرزایی را به عنوان قرضی به یک باشگاه دیگر دهیم ولی این تصمیم با نظر سرمربی خواهد بود و ممکن است بازیکن جوانی را به صورت قرضی به باشگاهی دهیم.


مدیرعامل سپاهان در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: طبقه دوم ورزشگاه در حال تکمیل شدن است که امیدواریم بتوانیم به‌زودی از آن بهره‌برداری کنیم؛ مشکل دیگر ما تپه خاک است که بزرگ‌ترین پارکینگ و جاده‌های دسترسی ما را کور کرده است. شرایط ورزشگاه از مسائل مختلف در حال تکمیل شدن است و به دنبال آن هستیم که زیرساخت‌های بلیت‌فروشی اینترنتی ایجاد کنیم که هوادار در ورزشگاه به راحتی بتواند حضور پیدا کند و از امکانات آن استفاده کند. چندین سال قبل که در این ورزشگاه میزبان بودیم، هیچ امکاناتی نداشت ولی امروز شرایط بهتری دارد و از قدیم به گودال مرگ معروف بوده است؛ با سازمان‌دهی جدیدی که برای هوادارانمان انجام دادیم، شاهد حضور بیشتر آن‌ها خواهیم بود و کانون می‌تواند بهتر و بیشتر مشکل آن‌ها را برطرف کند.


تابش در مورد ارقام نجومی قرارداد بازیکنان سپاهان تصریح کرد: در مورد بودجه سپاهان اعداد و ارقامی می‌شنویم که برای خود ما هم عجیب است و در یک برنامه زنده اعلام شد که 43 میلیارد برای تیم فوتبال هزینه شده است درحالی که کل بودجه باشگاه 28 میلیارد تومان است؛ البته اسپانسر هم داریم و کل بودجه در سال قبل حدود 30 میلیارد بوده است. وضعیت امثال هم همین منوال است، ریال خرج کردن در باشگاه سپاهان بسیار دشوار است و در سال چندین بار ممیزی می‌کنیم؛ قراردادهای خوبی تاکنون عقد کرده‌ایم که امیر قلعه‌نویی هم به ما کمک کرده است که در جهت منافع باشگاه و بازیکن قرارداد بسته‌ایم.
او ادامه داد: امسال هم اگر خیلی بتوانیم تلاش کنیم، نهایتاً 10 درصد افزایش بودجه از محل شرکت فولاد مبارکه داشته باشیم؛ قراردادهایمان را هم به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم، 80 درصد از بودجه ما در تیم فوتبال و 20 درصد در سایر تیم‌ها هزینه می‌شود؛ اگر همه باشگاه‌ها حاضر باشند، مایلم تمام قراردادهایمان را اعلام کنم.


مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: یکی از بهترین چمن‌ها را داریم ولی گواهی ندارد یا مسائل ایمنی مشکلاتی است که داریم و یک کارگروه جهت اخذ گرفتن این مجوزات حرفه‌ای تشکیل شده است که با دقت تلاش می‌کنیم.


تابش در پایان خاطرنشان کرد: تهمیدات لازم را برای فصل پیش رو اندیشیده‌ایم و مهم‌ترین آن حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان است، او از سال‌هایی که در این تیم حضور داشت، به این تیم احترام گذاشته بود، ساز و کار خوبی را ایجاد کرده‌ایم و در مورد بازیکنان هم تلاش کردیم همه انتظارات را براورده کنیم و امیدواریم امسال سال خوبی داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها