کد خبر : 1530035 | 23 خرداد 1397 ساعت 12:53 | 174.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاربران توییتر:مانکن اید یا فوتبالیست

ایران ؛ خوشتیپ ترین تیم جام جهانی است!

تیم بسیار شیک پوش و خوشتیپ ایران، توئیتر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

ایران ؛ خوشتیپ ترین تیم جام جهانی است!

به گزارش "ورزش سه"، فردا دیدار افتتاحیه جام جهانی آغاز خواهد شد و روز جمعه، تیم ملی کشورمان اولین دیدارش را مقابل مراکش برگزار خواهد کرد. آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا تیم‌هایی هستند که همه راجع به آنها صحبت می‌کنند و آنها را مدعی قهرمانی می‌دانند. با این حال، تصاویری که از تیم ملی ایران منتشر شده نیز به موضوع داغ بحث‌های توئیتری تبدیل شده است.

 

ایران با ستاره هایی مثل اشکان دژاگه، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش ، سامان قدوس و ... پا به جام گذاشته و تیپ بازیکنان در هنگام ورود به روسیه، مورد توجه هواداران فوتبال در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

 

1309322

یکی از فوتبال دوستان، معتقد است که فوتبالیست‌های ایرانی، بیشتر شبیه به مانکن ها هستند تا بازیکن فوتبال. او با انتشار عکس‌هایی از بازیکنان نوشته: "به تیم ایران برای جام جهانی نگاه کنید! انگار که آنها مانکن هستند تا بازیکن"

 

1309319

 

فوتبال دوست دیگری معتقد است که عکس‌های ایران، بسیاری را دچار غش و ضعف کرده است. او نوشته:" ناگهان توجهم به جام جهانی جلب شد. عکس‌های جنجالی بازیکنان بسیار شیک پوش ایران، هواداران جدید این تیم را دچار غشق و ضعف کرده"

 

1309320

فوتبال دوست دیگری نوشته:" آیا متوجه شده اید که اینترنت با عکس‌های بازیکنان خوشتیپ ایران منفجر شده؟"

 

1309321

فوتبال دوست دیگری، به رابطه فوتبال و سیاست و حل مناقشات از طریق ورزش پرداخته. او نوشته:"  شنیده ام که اینترنت پر از عکس‌های تیم ملی ایران شده است. آیا می‌توان کسی را سرزنش کرد؟ ورزش می‌تواند پلی بین اختلافات سیاسی باشد، مخصوصا وقتی این افراد نماینده ما باشند. تیم ملی ایران.

دیدگاه‌ها