کد خبر : 1528464 | 15 خرداد 1397 ساعت 18:40 | 707.1K بازدید | 0 دیدگاه

دفاعیه کاپیتان راموس؛

و بالاخره سکوت راموس درباره محمد صلاح شکست!

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید از خودش درباره اتهاماتی که در مورد مصدومیت محمد صلاح زده شده دفاع کرد.

و بالاخره سکوت راموس درباره محمد صلاح شکست!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از خطای سرخیو راموس روی محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اتهامات فراوانی به مدافع باتجربه کهکشانی ها زده شده و حتی او مجبور به تعویض شماره تلفن خود نیز شد اما حالا راموس خودش را به کل از اتهامات مبرا دانسته است.

 

1305305

 

مصدومیت محمد صلاح: "به این مسئله خیلی زیاد پرداخته شد و من نمی خواستم در این خصوص چیزی بگویم زیرا همه چیز اغراق آمیز پوشش داده می شد. من بازی را خوب تماشا کرده ام، ابتدا محمد صلاح دست من را قفل کرد و من به سمت دیگری افتادم اما مصدومیت در مورد دست مخالف او روی داد اما همه گفتند من فن جودو روی صلاح اجرا کردم.

 

بعد از آن نیز عنوان شد من سنگربان لیورپول را مصدوم کرده ام و فقط شاید نگفتند به خاطر اینکه قطره ای از عرق من روی فرمینو ریخته او سرما خورده است.

 

بعد از این اتفاق شخصا با محمد صلاح از طریق شبکه های اجتماعی صحبت کردم و او گفت شرایطش خوب است. حتی با تزریق آمپول صلاح می توانست نیمه دوم هم بازی کند و این اتفاق بارها برای من هم رخ داده است اما وقتی اتفاقی توسط راموس رخ دهد همه چیز بیشتر جلوه داده می شود.

 

من نمی دانم اما شاید دلیل آن مدت زمانی طولانی بازی کردن من برای رئال مادرید و فتح عناوین زیاد است و این باعث می شود مردم نگاه متفاوتی به من داشته باشند.  

دیدگاه‌ها