کد خبر : 1527646 | 11 خرداد 1397 ساعت 16:10 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

در تاتنهام خوشحالم اما....

پوچتینو: از قبول سرمربیگری رئال ترسی ندارم

سرمربی تاتنهام از علاقه اش برای ادامه کار در تاتنهام صحبت کرد.

پوچتینو: از قبول سرمربیگری رئال ترسی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، از پوچتینو به عنوان گزینه اول جانشینی زیدان در رئال مادرید نام برده می شود. سرمربی آرژانتینی تاتنهام از مدت ها پیش مورد علاقه پرز(رئیس رئال) قرار دارد و گویا تماس هایی از شب گذشته بین طرفین برقرار شده است.

 

 

1306395

 

 

پوچتینو امروز در خانه کتاب بارسلونا، نسخه اسپانیایی کتاب خود را رونمایی کرد.

او در نشست خبری خود، به شایعات حضورش روی نیمکت رئال هم اشاره ای داشت و گفت:« من کنفرانس خبری زیدان را نگاه نکردم و از صحبت هایش مطملع نیستم ولی به خوبی او را درک می کنم. برخی مواقع شرایط برای یک مربی به جایی می رسد که دیگر نمی تواند ادامه دهد.

رئال به قدری بزرگ است و برند معتبری در دنیا فوتبال محسوب می شود که به میان آمدن نام هر مربی در کنارش، می تواند افتخار بزرگی باشد ولی این شایعات تاثیری روی من ندارند و زندگی عادی خودم را ادامه می دهم. در تاتنهام خوشحالم و پروژه جذابی را آنجا دنبال می کنم. تنها 10 روز پیش قراردادم را تمدید کردم و در لندن راحت و خوشحالم. برخورد تاتنهامی ها نیز با من همواره خوب بوده است.»

 

ترس از پذیرفتن هدایت رئال؟:« اصلا اینگونه نیست. رئال در 5 سال گذشته، 4 بار قهرمان اروپا شده و بهترین های دنیا را در اختیار دارد اما هیچکدام باعث ترس من نمی شود. مربی چنین تیمی شدن، شجاعت نمی خواهد اما من در تاتنهام راحت هستم هرچند که برخی مواقع در فوتبال برای شما اتفاقاتی غیرمنتظره رخ می دهد؛ پس ترجیح می دهم از زمان حال لذت ببرم.»

 

دیدگاه‌ها