کد خبر : 1525619 | 01 خرداد 1397 ساعت 16:35 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: هیچ صحبتی درباره فهرست تیم ملی نکردم

سرمربی پرسپولیس هرگونه اظهارنظر درباره فهرست تیم ملی را تکذیب کرد.

برانکو: هیچ صحبتی درباره فهرست تیم ملی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بلافاصله بعد از پایان لیگ راهی کشورش شد تا تعطیلات را پشت سر بگذارد.


سرمربی سرخپوشان بعد از دستیابی به عنوان قهرمانی در سوپرکاپ و لیگ برتر و همچنین صعود از مرحله گروهی اکنون استراحت خود را بعد از تمدید قرارداد با این تیم پشت سر می‌گذارد تا خود را مهیای رقابت‌های لیگ هجدهم کند.


در این روزها البته مهمترین سوژه به خط خوردن سیدجلال حسینی از اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه مربوط می‌‎شد. کاپیتان باتجربه و تاثیرگذار سرخپوشان که سهم بسزایی در دستیابی به موفقیت‌های این تیم در لیگ هفدهم داشت در عین ناباوری نامش در لیست کی‌روش قرار نگرفت.


در این بین در شرایطی که انتظار می‌رفت سرمربی پرسپولیس به دفاع از بازیکن باتجربه خود بپردازد، طی روزهای اخیر واکنش‌هایی از او منتشر شده است. برانکو ایوانکوویچ امروز طی گفتگوهایی اظهارات متفاوتی را به جا گذاشته است. او در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه گفته: فکر نمی‌کنم درباره کیفیت برتر سید جلال حسینی نیاز به هیچ توضیحی باشد و من از عدم انتخابش غمگین و مأیوس هستم.من بابت خط خوردن سید جلال حسینی بسیار ناراحت شدم. اگر او در جام جهانی حاضر نباشد غمگین و مأیوس می‌شوم.


او در گفتگویی متفاوت بدون دفاع از بازیکن خود، نظر درباره خط خوردن سیدجلال حسینی را از خود دور کرده و گفته: این موضوع به تیم‌ ‌ملی مربوط است و من سرمربی پرسپولیس هستم. در این رابطه باید از سرمربی تیم‌ ‌ملی که کارلوس کی‌روش است سوال کنید و من نظری در این باره ندارم. کسی که مسئول تیم‌ ‌ملی است باید در مورد دعوت نکردن سیدجلال و بازیکنانی دیگری مانند انصاری، بیرانوند، وحید امیری یا کمال کامیابی‌نیا توضیح دهد. چرا باید من در این باره صحبت کنم. من دوست ندارم در رابطه با این مسائل صحبت کنم. من فقط سرمربی پرسپولیس هستم.


برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای دیگر خود را همراه با صحبت‌های سرپرست باشگاه دانسته و یک توطئه را در خط خوردن کاپیتان این تیم بی‌تاثیر ندانسته است: از حذف شدن سیدجلال حسینی از تیم ملی خیلی خیلی ناراحتم. سیدجلال حسینی در 10 سال گذشته فیکس‌ترین بازیکن تیم ملی ایران بوده و هر زمان چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی به میدان رفته وفادارترین، صدیق‌ترین و کلیدی‌ترین بازیکن زمین بوده است اما نمی‌دانم چرا قبل از رفتن تیم ملی به ترکیه از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد. درباره صحبت‌های آقای گرشاسبی مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس باید بگویم که کاملا با او هم عقیده هستم و با تمام وجود در کنار او قرار دارم و روی این اظهارات می‌ایستم زیرا به نظر می‌رسد صداقت و وفاداری بازیکنان پرسپولیس چندان برای برخی‌ها مطلوب نیست.


سرمربی کروات سرخپوشان البته در گفتگو با خبرنگار ورزش سه هرگونه اظهارنظر درباره تیم ملی و لیست آن را رد می‌کند و می‌گوید: هیچ صحبتی درباره بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس نمی‌کنم.


برانکو ایوانکوویچ در حالی اینطور واکنش نشان می‌دهد که به نظر می‌رسید به طور قاطع حامی بازیکن تیمش باشد اما ترجیح داده با توجه به سابقه حضورش در تیم ملی و جایگاهی که در این تیم به عنوان سرمربی دارد رفتار محافظه‌کارانه را دنبال کند.

دیدگاه‌ها