کد خبر : 1525135 | 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:10 | 139.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی: پیشنهاد آمده ولی هنوز تصمیمی نگرفته ام

8 استقلال به لیگ ستارگان قطر می‌رود؟

هافبک استقلال پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر را نه تایید و نه تکذیب می کند و می گوید صحبت های اولیه انجام شده ولی هنوز تصمیمی در مورد این پیشنهاد نگرفته است.

8 استقلال به لیگ ستارگان قطر می‌رود؟

فرشید اسماعیلی بی تردید یکی از موثرترین بازیکنان فصل استقلال بود، بازیکنی که اوج درخشش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بود هرچند که در بازی های داخلی هم نمایش موثری داشت. اسماعیلی که حالا بعد از پشت سرگذاشتن فصلی سخت هم اکنون در تعطیلات به سر می برد، در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جذابی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

 


در مورد فصلی که گذشت صحبت کن، چرا ابتدای فصل نتوانستید نتایج مناسبی کسب کنید؟


راستش را بخواهید ما از همان ابتدای فصل هم می خواستیم بازی ها را با قدرت شروع کنیم ولی بالاخره وقتی تیمی زیاد تغییر می کند کار در ابتدا سخت است چون بازیکنان هماهنگی کامل با هم ندارند. اما زمانی که آقای شفر به تیم ما آمد هم بازیکنان از نظر هماهنگی شرایط خیلی بهتری را پیدا کردند و هم شرایط روحی مان بهتر شد و فکر می کنم همه چیز خوب پیش رفت.

 


فکر می کنی نتایج استقلال در فصلی که گذشت رضایت بخش است؟


ما خودمان هم می دانیم فصل را خوب شروع نکردیم ولی فکر می کنم فصل به شکل فوق العاده ای برای ما تمام شد. ما با تیمی که در پایین جدول قرار داشت به رتبه سوم جدول رسیدیم، با قهرمانی در جام حذفی یک جام به هواداران مان تقدیم کردیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم به جمع 4 تیم پایانی غرب آسیا رسیدیم که فکر می کنم نتایج خوبی برای ما است.

 


در بازی رفت با ذوب آهن خیلی ها گفتند استقلال برای مساوی به زمین آمد و برای همین هم در دقایق پایانی بازی مجازات شد. خودت چقدر این موضوع را قبول داری؟


من اصلا قبول ندارم. ما در بازی رفت حتی برای گرفتن مساوی هم به زمین نرفته بودیم و فقط می خواستیم برنده شویم اما بالاخره فوتبال است و شما خودتان دیدید که در همان دقایق ابتدایی سه چهار موقعیت عالی گلزنی را از دست دادیم. اگر ما با احتیاط بازی می کردیم که هرگز این تعداد موقعیت در دقایق ابتدایی بازی نصیب مان نمی شد. ما حمله کردیم ولی قسمت نبود که در بازی رفت کار را تمام کنیم.

 


قبول داری در بازی برگشت بیش از اندازه دو تیم در زمین خشن بودند؟


بازی حساس بود و دو تیم می خواستند با فوتبال درگیرانه وسط زمین را از حریف خود بگیرند. بازی درگیرانه بود ولی شما دیدید که هر دو تیم برای هدف خود در زمین تلاش می کردند و اتفاق بدی نیفتاد. خدا را شکر که ما پیروز شدیم چون هدف مان این بود در جمع 4 تیم برتر غرب آسیا قرار بگیریم و خدا را شکر به هدف اصلی خود رسیدیم.

 


در این مدت شایعه ای به راه افتاده است که از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد داری. این موضوع را تایید می کنی؟


راستش را بخواهید  پیشنهاد دارم و این موضوع درست است اما من هنوز تصمیمی نگرفته ام و باید شرایط را بررسی کنم.  

 


تو با استقلال قرارداد داری، می توانی از این تیم جدا شوی؟


بله من 2 سال دیگر با استقلال قرارداد دارم اما بندی در قراردادم است که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می توانم مبلغی به عنوان رضایت نامه بدهم و بروم. البته من اصلا تصمیمی نگرفته ام و هرکاری قرار باشد انجام بدهم کاری است که به نفع خودم و باشگاه استقلال باشد.

دیدگاه‌ها