کد خبر : 1525026 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 22:56 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: لیونل مسی باید استراحت کند

ارنستو والورده، سرمربی بارسا اعلام کرد لیونل مسی در ترکیب این تیم در بازی فردا شب برابر سوسیداد غایب خواهد بود.

والورده: لیونل مسی باید استراحت کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب و در آخرین دیدار لالیگایی خود که بازی خداحافظی آندرس اینیستا نیز محسوب میشود، در دیداری تشریفاتی میزبان سوسیداد است.

 

ترکیب بارسا: "لیونل مسی در این فصل در بازی های زیادی حتی علیرغم مصدومیت بازی کرده و حالا زمان آن رسیده که او نیز کمی استراحت کند. مسی در آفریقای جنوبی در دیدار دوستانه ما به دلیل قراردادی که داشتیم بازی کرد و حالا ایده من استراحت کردن اوست."

 

1301248

 

جایگزین اینیستا: "امیدوارم بازی خداحافظی اینیستا با پیروزی همراه باشد. از لحاظ شخصیتی کسی را به مانند اینیستا ندیدم و ما باید واقع گرا و وفادار به سبک بارسلونا باشیم.

 

بازیکنان مشابهی مانند دنیس سوارز، کارلس آلینا یا مانند فیلیپ کوتینو هستند که ممکن است کمی هجومی تر از اینیستا بازی کنند اما ما باید راهی پیدا کنیم تا تعادل در تیم حفظ شود و می دانیم که باید دنبال راه حلی دیگر برای جانشینی اینسیتا باشیم. من افتخار می کنم که یک فصل هدایت اینیستا را بر عهده داشتم."

 

احتمال جدایی بوسکتس: "همه می دانند که سرخیو بوسکتس چه قدر برای بارسلونا مهم بوده و تعادل را حفظ می کند. من امیدوارم سرخیو به کار خود در بارسلونا ادامه دهد زیرا با بارسلونا قرارداد داشته و بازیکن بسیار مهمی برای این تیم است."

دیدگاه‌ها