کد خبر : 1524502 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 18:55 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

با ادامه این شرایط؛

سینگ: فصل بعد باید برای فرار از سقوط بجنگیم

امید سینگ می گوید که با ادامه شرایط فعلی پارس جنوبی جم فصل آینده برای فرار از سقوط خواهد جنگید.

سینگ: فصل بعد باید برای فرار از سقوط بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم نیم فصل اول فوق العاده ای در لیگ هفدهم داشت و تا هفته سیزدهم در صدر جدول حضور داشت؛ اگرچه شاگردان تارتار در ادامه نتوانستند درخشش نیم فصل اول را تکرار کنند، با این حال فصل را در رتبه پنجم خاتمه دادند که عملکردی بسیار خوب برای تیمی به شمار می رود که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کرد.
با پایان فصل اما مشکلات مالی شرایط این تیم را دشوار کرده و تمدید با بازیکنانی که قراردادشان به انتها رسیده، یکی از معضلات این تیم است که هنوز تکلیف آن برای فصل آینده به طور واضح مشخص نیست.


در همین خصوص گفتگویی با امید سینگ هافبک مهاجم تاثیرگذار پارسی ها در فصل گذشته داشتیم که در ادامه می خوانید. 
امید سینگ در پاسخ به این سوال که پارس جنوبی فصل قبل شگفتی ساز شد، اما قرارداد اکثر بازیکنان تمام شده و آینده تیم مبهم شده است، توضیح داد: فصل قبل را خیلی خوب تمام کردیم و شگفتی ساز شدیم. ما بهترین تیم شدیم که از لیگ یک به لیگ برتر آمد. خدا را شکر این لطف خداوند و تلاش بچه ها و تمام مجموعه بود و اگر مشکلی از لحاظ مالی نداشتیم، می توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم.
هافبک مهاجم پارسی ها در مورد افت پارس جنوبی جم و همینطور افت خودش در نیم فصل دوم، بیان کرد: نیم فصل اول همه چیز عالی بود؛ چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ مصدومیت شرایط بسیار خوبی داشتیم ولی من و چند تا از بچه های دیگر مصدوم شدیم و مشکلات مالی هم فشار آورد که باعث شد تیم مثل نیم فصل اول نتیجه نگیرد.

 

سینگ در مورد شرایط مالی پارس جنوبی و اینکه فصل آینده با ادامه شرایط فعلی چه مشکلاتی ممکن است گریبان این تیم را بگیرد، تاکید کرد: تا آنجایی که من می دانم قرارداد بچه ها تمام شده، چون همه یک فصل قرارداد بسته بودند. تا حالا 50 درصد پول گرفتیم. می دانم که آقای رضائیان سرسخت پیگیر مابقی پول بچه ها هستند؛ اگر مابقی قرارداد بازیکنان ظرف یک هفته آینده داده شود، 95 درصد بازیکنان می مانند و می خواهند یک بار دیگر شگفتی ساز شوند ولی اگر پول ها تسویه نشود، به هر حال هر کسی خانواده و آینده دارد و به همین دلیل بچه ها به تیم هایی می روند که بتوانند به خانواده خود کمک کنند.


وی ادامه داد: اگر تیم از نظر مالی ساپورت نشود، این تیم سال دیگر به مشکل برمی خورد و به جای اینکه برای قرار گرفتن در میان سه چهار تیم اول بنجگند، برای سقوط نکردن باید تلاش کند.


هافبک خوش تکنیک پارسی ها در مورد انتخاب حرکات او در میان حرکات تکنیکی برتر نیز گفت: خدا را شکر حرکات من بیشتر مواقع در میان حرکات تکنیکی برنامه نود بودم یکی از گل های من از گل های خوب فصل شد. این هم از لطف خداوند و حرکات تکنیکی هم تلاش بچه ها است که به من ختم شده است.

مدافع جنوبی پارس در پایان در خصوص شرایط قرارداد خود نیز اضافه کرد: سه چهار پیشنهاد خوب و بزرگ دارم. می خواهم در مورد آنها فکر کنم. اولویت من پارس جنوبی است و دوست دارم آنجا خدمت کنم. اگر تمام مشکلات ما رفع شود، هیچ جا برای ادامه فوتبال  برای من بهتر از شهر جم و تیم پارس جنوبی نیست. پیشنهاداتی دارم و به امید خدا در آینده مشخص می کنم که چه تیمی را انتخاب می کنم.

دیدگاه‌ها