کد خبر : 1524420 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:39 | 90.5K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو و خواسته‌های جالب توجه برای تمدید قرارداد

برانکو پیش از جدال مقابل الجزیره امارات قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد و این در حالی است که سرپرست این باشگاه از بند جالب توجهی در قرارداد او پرده برداشت.

برانکو و خواسته‌های جالب توجه برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، برانکو بعد از چهار فصل حضور در این تیم و دستیابی به نتایج جالب توجه، پیش از پایان سال 96 از تمدید و توافق برای ادامه همکاری صحبت کرده بود. بعد از آن البته تا روزهای پایانی فصل صحبت‌های تازه‌ای مبنی بر عدم توافق طرفین و امضای قرارداد کتبی به میان آمد.


حمیدرضا گرشاسبی در خصوص دلیل عدم توافق طرفین و تمدید قرارداد با برانکو به نکات جالب توجهی اشاره می‌کند: با توجه به نتایجی که در سه سال گذشته پرسپولیس با برانکو گرفته بود، خواسته واقعی هواداران تمدید قراردادش بود. برانکو فوتبال ایران را روی زمین آورد و تاکتیک‌های جدیدی در پرسپولیس اجرا کرد. البته او در دو سالی که با پرسپولیس قرارداد داشت، مبلغی به قراردادش ‌اضافه نشد. وقتی هم که نشستیم و برای تمدید قرارداد صحبت کردیم به ما گفت‌ تیمی که به من تحویل دادید، کجا بود و الان تیم را به کجای جدول رده‌بندی آوردم. به همین خاطر انصاف بر این بود که درصدی به قراردادش ‌اضافه کنیم که ما هم ۱۵ درصد به قرارداد برانکو ‌اضافه کردیم.


برانکو طی این مدت پیشنهادات جالب توجهی از مصر، ازبکستان و کشورهای شرق آسیا و همچنین لیگ عربستان داشت. البته شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی او روی نیمکت تیم ملی بعد از جام جهانی و پایان همکاری با کارلوس کی روش نیز وجود داشت. اتفاقی که بند عجیبی و البته حرفه‌ای را به درخواست او در قرارداد مبنی بر بند آزادسازی در صورت پیشنهاد و پرداخت مبلغی به پرسپولیس قرار داده شده بود. البته مدیران پرسپولیس در توافق نهایی با این مربی توانستند این بند را از قرارداد او خارج کنند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص و دلیل طولانی شدن پروسه تمدید قرارداد گفته: البته دلیل طولانی شدن مذاکرات‌مان هم به خاطر این بود که او نگران آینده بود. برانکو در صحبتی که با ما داشت گفت‌ به خاطر مشکلاتی که دارید پنجره نقل‌ و انتقالات بسته شده است. تعدادی از بازیکنان هم که می‌خواهند از این تیم بروند و نمی‌توانید بازیکن بگیرید. من که آبرو و حیثت خودم را از خیابان نیاورده‌ام. البته ما با او صحبت کردیم و نگرانی‌هایش بر طرف شد. در آخر هم قصد داشت بندی در قراردادش گنجانده شود که هر لحظه خواست بدون مشکل از تیم جدا شود. ما موافق این بند نبودیم و در انتها با مذاکرات فراوانی که انجام دادیم، او را متقاعد کردیم که این بند در قراردادش نباشد.

دیدگاه‌ها