کد خبر : 1523966 | 24 اردیبهشت 1397 ساعت 17:37 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان شایعات 

طارمی در الغرافه ماندنی شد

طبق اعلام نایب رییس باشگاه الغرافه، وسلی اشنایدر و مهدی طارمی فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد

طارمی در الغرافه ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه" چند روز قبل تیم الغرافه در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی قطر به مصاف الریان رفت و در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد. بعد از اتمام این بازی بولنت، سرمربی ترک‌تبار الغرافه از سمت خود استعفا کرد و اعلام نمود فصل آینده در تیم دیگری مربیگری خواهد کرد. 


حال محمود الغزال، نایب رییس باشگاه الغرافه در گفت و گو با روزنامه الشرق اعلام کرد: ما در روزهای آینده طی جلسه‌ای که با رییس باشگاه خواهیم داشت در رابطه با آینده الغرافه تصمیم‌گیری می‌کنیم. تیم ما در حال حاضر در مسیر درستی قرار ندارد و ما به دنبال این هستیم با برنامه‌ریزی دقیق قدرت را به تیم بازگردانیم. 


وی در ادامه از حضور اشنایدر و طارمی برای فصل بعد خبر داد و گفت: وسلی اشنایدر، مهدی طارمی و کارلوس آمادو فصل بعد هم در ترکیب الغرافه حضور دارند و با ما ادامه می‌دهند. اما روبرت کیخیدا، مدافع ونزوئلایی قراردادش با تیم ما تمام می‌شود و باید در رابطه با آن تصمیم‌گیری شود. هم‌چنین ولادیمیر ویس از بند مصدومیت رهایی یافته و طبق قراردادی که دارد به تیم بازمی‌گردد اما باید شرایط ادامه همکاری با آن را در هیئت مدیره بررسی نماییم.

 


پیش از این شایعاتی در خصوص بازگشت طارمی به ایران و تیم پرسپولیس وجود داشت که حالا با اعلام نایب رییس باشگاه الغرافه این انتقال را باید منتفی بدانیم.

 

1302191

دیدگاه‌ها