کد خبر : 1523776 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 20:18 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یونایتد، آرسنال و سیتی در هفته پایانی

در هفته آخر لیگ برتر، آرسنال، منچسترسیتی و یونایتد رقبای خود را مغلوب کردند تا فرجامی خوش در لیگ برتر داشته باشند.

پیروزی یونایتد، آرسنال و سیتی در هفته پایانی

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این رتبه قهرمانی سیتی، نایب قهرمانی یونایتد و ششمی آرسنال مسجل شده بود و هر 3 دیدار تشریفاتی بود. منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت، در دقیقه 34 و روی پاس خوان ماتا به مارکوس راشفورد به گل اول دست یافت.

 

در اواخر نیمه اول رومرو 2 فرصت بسیار خوب را از بازیکنان واتفورد گرفت تا نیمه اول با برتری 0-1 یونایتد به پایان برسد.

 

1301998

 

در نیمه دوم جریان بازی آرام شد و منچستریونایتد بیشتر در تلاش برای حفظ پیروزی خود بود. در نهایت اتفاق مهمی روی دروازه رخ نداد و یونایتد با همان یک گل حریف خود را مغلوب کرد.

 

آرسنال در آخرین دیداری که آرسن ونگر را روی نیمکت می دید، با یک گل موفق شد هادرسفیلد را مغلوب کند تا سرمربی فرانسوی پایان خوشی داشته باشد.

 

توپچی ها بازی را بهتر آغاز کردند و بعد از خلق چند موقعیت، در نهایت در دقیقه 38 و با همکاری آرون رمزی و ضربه تمام کننده اوبامیانگ به گل اول دست یافتند تا نیمه اول با برتری 0-1 این تیم به اتمام برسد.

 

در نیمه دوم هادرسفیلد فرصت های زیادی را برای زدن گل تساوی خلق کرد اما عملکرد خوب اوسپینا مانع باز شدن دروازه آرسنال شد.

 

1301999

 

در نیمه دوم آرسنال فرصت های خوبی را از دست داد اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه هادرسفیلد نشد و بازی با همان برتری 0-1 توپچی ها به اتمام رسید.

 

منچسترسیتی که چند هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرده بود، در خانه ساتهمپتون به مصاف این تیم رفت و در دیداری کم هیجان در نهایت به پیروزی 0-1 دست یافت.

 

1302001

 

نیمه دوم نیز همانند نیمه اول دنبال شده و اتفاق مهمی روی دروازه ها رخ نداد تا سیتی در شبی که تنها یک شوت به سمت دروازه حریف زد، در نهایت و در ثانیه های پایانی با تک گل گابریل ژسوس به پیروزی رسیده و فصل فوق العاده خود را با موفقیت به اتمام برساند.

دیدگاه‌ها