کد خبر : 1523224 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 23:00 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش درخشان رضایی  در شب باخت شارلروا

گلزنی‌های بی‌پایان کاوه؛ این بار به کلوب بروژ

ستاره ایرانی شارلروا برای سومین بازی متوالی نیز در ترکیب تیمش خوش درخشید و موفق به گلزنی برابر صدرنشین ژوپیر لیگ شد.

گلزنی‌های بی‌پایان کاوه؛ این بار به کلوب بروژ

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته هشتم مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک(برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا) تیم شارلروا که برای دومین مسابقه پیاپی کاوه رضایی را در خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه استاد دو پایس میزبان کلوب بروژ صدرنشین بود.

 

کاوه رضایی که دو هفته قبل در حضور تعویضی برابر اندرلخت موفق به گلزنی شد و در دیدار اخیرشان مقابل خنت هم تک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، امشب هم در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی و با شوت محکم دروازه کلوب بروژ را باز کرد تا تیمش در دیدار خانگی با یک گل پیش بیافتد.

 

1301441

 

یاران رضایی که امیدوار به جبران شکست ۶ گله هفته چهارم مرحله پلی‌آف برابر کلوب بروژ بودند، در ادامه مسابقه امشب نتوانستند برتری خود را حفظ کنند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر یک شکست خورده و ۳۳ امتیازی و در رده چهارم جدول بمانند.

 

کاوه رضایی در حالی امشب برای سومین بازی متوالی در ترکیب شارلروا نمایش درخشانی با زدن سومین گل پیاپی برابر کلوب بروژ داشت که توانست تعداد گل‌های این فصل خود در ژوپیر لیگ را به عدد ۱۶ برساند و در رده چهارم برترین گلزنان قرار بگیرد.

 

1301438

 

1301440

 

کلوب بروژ در فاصله دو هفته به پایان فصل ژوپیر لیگ بلژیک با ۴۵ امتیاز صدرنشین است و در صورت کسب حتی تساوی در مسابقه آینده برابر استاندارد لیژ ۴۱ امتیازی قهرمانی خود را در این فصل قطعی می‌کند.

 

1301439

دیدگاه‌ها