کد خبر : 1522883 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 13:35 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

در دومین دوره رقابت ها قهرمانی آسیا؛

صعود بانوان فوتسالیست ایران به نیمه نهایی آسیا

شاگردان مظفر با پیروزی 4 بر 2 برابر چین، به مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتسال بانوان آسیا صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی امروز ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار شد که نتیجه این دیدار 4 بر 2 به سود ایران به پایان رسید و ملی پوشان ایران توانستند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی دومین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا را کسب کنند.


گل اول ایران در دقیقه ۲ و از روی ضربه کاشته از محوطه شش قدم توسط فرشته کریمی وارد دروازه چین شد ولی در ادامه چینی ها با دو گل در دقیقه 3 و 10 موفق شدند از بانوان فوتسالیست ایران پیش بیافتند.


پس از این گل تیم ملی فوتسال ایران تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشت و در دقیقه 15 موفق شد، دروازه حریف خود را باز کند ولی این گل از سوی داور مورد قبول قرار نگرفت.


در ادامه تلاش های بانوان ایرانی جواب داد وکاپیتان نسیمه غلامی زننده گل دوم ایران در دقیقه 16 بازی بود تا نتیجه این دیدار با تساوی دو بر دو در نیمه نخست به پایان برسد.


با شروع نیمه دوم فاطمه اعتدادی در دقیقه 22 گل سوم ایران را به ثمر رساند. از دقیقه 30 نیز تیم چین تحت فشار فوتسالیست های ایرانی روی مجبور به دفاع شد و شاگردان مظفر پس از حملات پی در پی  و ضربات تماشایی توانستند گل چهارم خود را توسط سارا شیربیگی در دقیقه 37 به ثمر برسانند.


در این مسابقه نسیمه غلامی در دقیقه 17 بازی و فرشته کریمی در دقیقه 20  از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.


گفتنی است علی کفاشیان به همراه لیلا صوفی زاده با حضور در سالن بازی، نظاره گر این دیدار بودند و حدود 60 تماشاگر از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

 

1301065

دیدگاه‌ها