کد خبر : 1521924 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 11:13 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم به واگذاری تراکتور را بلاتکلیف کرد!

باشگاه تراکتورسازی به خاطر مراحل مربوط به واگذاری در وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

تصمیم به واگذاری تراکتور را بلاتکلیف کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در لیگ هفدهم نتایج خوبی به دست نیاورد و در نهایت بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هم به رتبه ای بهتر از دهمی نرسید. نتایج ضعیف تراکتورسازی اعتراض هواداران را در پی داشت و کار به اینجا کشید که هیات مدیره باشگاه با برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی عباس الیاسی را به عنوان سرپرست برگزیدند.


الیاسی در مدتی که به تراکتورسازی اضافه شده توانسته اقدامات مفیدی را برگزار کند و تا حدی امور باشگاه را سر و سامان بخشید. با این حال نگرانی هواداران بابت آینده تراکتور است.


سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه های خود بارها به موضوع واگذاری باشگاه اشاره کرده و گفته مزایده فروش امتیاز تراکتور 22 تا 24 اردیبهشت ماه انجام می شود. همین مساله اما باعث شده تا تیم در حال حاضر بلاتکلیف بماند. با توجه به پروسه واگذاری هنوز تکلیف ارطغرول ساغلام برای فصل آینده با تراکتور مشخص نیست و از این رو اقدام جدیدی نیز در باشگاه انجام نشده است.


از این رو برخی تیم های مدعی فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و تا حدی تکلیف شان روشن شده است و ممکن است بلاتکلیفی موجود به تراکتورسازی ضربه بزند و باعث شود این تیم زمان را از دست بدهد. به همین خاطر هواداران از شرایط موجود راضی نیستند و امیدوارند هرچه سریع تر مشکلات موجود حل شود.


باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون باشگاه تراکتورسازی رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها