کد خبر : 1521441 | 12 اردیبهشت 1397 ساعت 13:20 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌توجه به حاشیه و شایعات

جشن باشکوه صعود در وطنی قائمشهر

باشگاه نساجی مازندران بعد از صعود دراماتیک در هفته پایانی لیگ آزادگان، امروز جشن ویژه‌ای را تدارک دیده است.

جشن باشکوه صعود در وطنی قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، حسرت 24 ساله پایان یافت و شاگردان جواد نکونام توانستند با جشنواره گل در استادیوم تختی تهران و در روزی که هواداران وفادارشان حامی بزرگی روی سکوها بودند، جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورند. اکنون نساجی مازندران مهمان ویژه‌ی فصل هجدهم فوتبال ایران محسوب خواهد شد؛ تیمی که با تماشاگران پرشور خود جلوه ویژه‌ای به فصل آینده فوتبال ایران خواهد داد.


بر همین اساس مسوولان باشگاه نساجی و هیات فوتبال این استان در نظر دارد جشن باشکوهی با حضور مردم قائمشهر امروز با حضور در ورزشگاه شهید وطنی برگزار کنند. 


در این بین عدم حضور بانوان به موضوع قابل بحث در جشن قهرمانی نساجی مازندران تبدیل شده است؛ بازیکنان نساجی به شدت نسبت به عدم حضور بانوان قائمشهری در جشن صعودشان واکنش نشان داده‌اند که در نهایت دلیل آن تعمیرات در بخش شرقی سکوها اعلام شد. اتفاقی که اکنون با پیام محمد عباسزاده،  کاپیتان، گلزن و ناجی نساجی مبنی بر اینکه بلافاصله بعد از جشن صعود در استادیوم شهید وطنی با همان انرژی و شور به خیابان‌های قائمشهر خواهند آمد تا صعودشان را با تک تک هواداران جشن بگیرند جالب تر شده است. آیدین مقیمی، گزارشگر مازندرانی بسکتبال، مجری جشن امروز نساجی در استادیوم شهید وطنی است و از بزرگان فوتبال و هنر نیز برای حضور در این جشن باشکوه دعوت به عمل آمده است. 


در فاصله ساعاتی مانده تا این جشن، چهره شهر قائمشهر دیدنی شده است و نشانه‌های جالبی از صعود نساجی و شادمانی مردم این خطه در آن دیده می‌شود. پرچم این تیم به نماد اصلی تمام شهر تبدیل شده و پلاکاردهای مربوط به تبریک این صعود از تمام ساختمان‌ها نمایان است.


ساعت 16 امروز در استادیوم شهید وطنی اینبار مسلما اشک‌های شوق پایان حسرت 24 ساله جاری خواهد بود و نساجی اینبار حضور خود در لیگ برتر فصل آینده را در کنار هوادارانی که صبوری و وفاداری را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند تا تیم محبوب‌شان راهی سطح اول فوتبال ایران شود، جشن خواهند گرفت.


باشگاه نساجی البته با توجه به استقبال قابل پیش بینی هوادارانش و خصوصا بانوان در نظر دارد یک تلویزیون در بیرون استادیوم نصب کند تا هوادارانی که قادر به حضور در استادیوم نبودند بتوانند به این شکل از جریان جشن آگاه شوند و با بازیکنان و کادرفنی همراه شوند.

 

1299666

 

1299667

 

1299668

 

1299669

 

1299670

 

1299671

 

1299672

دیدگاه‌ها