کد خبر : 1518958 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 13:10 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین بازی خانگی تراکتور با ساغلام

ارطغرل ساغلام فردا برای آخرین بار در یادگار امام روی نیمکت تراکتور خواهد نشست.

آخرین بازی خانگی تراکتور با ساغلام

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی با یحیی گل محمدی تراکتوری ها به سراغ مربی ترک تبار و پرافتخار و البته گران قیمت رفتند تا با او به دوران اوج بازگردند اما اوضاع آنطور که می‌خواستند پیش نرفت و اکنون به نظر می‌رسد ساغلام و تراکتور به آخر خط رسیده اند.

 

سردار آجرلو در ابتدای نیم فصل دوم ساغلام را با قراردادی گران قیمت و آپشن های فراوان و با نظر مستقیم هواداران تراکتور به تبریز آورد. چند بازیکن طراز اول نیز در زمستان جذب شدند تا شرایط مهیای اوج گیری تی تی ها شود ولی عدم آشنایی ساغلام با شرایط لیگ ایران، افت ستاره های تیم، استفاده از تاکتیک های مختلف و... سبب ناکامی دوباره تیم محبوب تبریزی شد.

 

آن ها در آسیا هم شکست خورده محض بودند و باوجود نمایش های قابل قبول، نتوانستند به توفیقی برسند تا این که حالا حتی مدافعان کارنامه ساغلام نیز، موافق حضورش در تبریز نباشند.

 

مربی سابق بشیکتاش، فردا در تبریز و مقابل صنعت نفت هدایت تیم تراکتور را برعهده خواهد داشت و این در حالی است که هواداران تراکتور از حضور در ورزشگاه محروم هستند. بنابراین سرمربی ترکیه ای تیم دیگر نمی‌تواند بهانه عدم حمایت هواداران را داشته باشد و باید بیشتر روی نکات فنی صحبت کند.

 

پس از این بازی تراکتور یک بازی با فولاد خواهد داشت و بعید است پس از آن ارطغرل را بار دیگر روی نیمکت ورزشگاه یادگار امام ببینیم.

دیدگاه‌ها