کد خبر : 1518935 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 12:19 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

قدم الیاسی روی چشم، همه باید حمایتش کنیم

ایرانپوریان: هوادار طاقت ادامه شرایط سخت را ندارد

مدافع باتجربه تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد با حضور مدیرعامل جدید در این تیم شرایط بهتر شود تا هواداران از نتایج آینده لذت ببرند.

ایرانپوریان: هوادار طاقت ادامه شرایط سخت را ندارد

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی در آستانه دیدار با صنعت نفت آبادان، تغییرات مدیریتی باشگاه، آینده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

  • نتایج تراکتور قابل توجیه نیست


شرایط تراکتورسازی برای همه مشخص است. تیم ما از شرایط آرمانی دور شده و نتایج خیلی بدی کسب کردیم. واقعا نمی دانیم درباره اوضاع تیم چه بگوییم. این شرایط قابل توجیه نیست و باید هرچه سریع تر تراکتور از این وضعیت خارج شود.

 

  • عملکرد همه مان بد بوده است


مطمئنا ناکامی های تراکتورسازی دلایل زیادی داشته است. عملکرد بد تک تک ما بازیکنان تاثیرگذار بوده و حالا اینکه بخواهیم کسی را مقصر کنیم، درست نیست. با این حال عملکرد همه بد بوده و باید بتوانیم روزهای بهتری را برای هواداران رقم بزنیم.

 

  • آجورلو و گل محمدی زحمت کشیدند


جا دارد از آجورلو به عنوان مدیرعامل سابق باشگاه تشکر کنیم. او زحمت خودش را کشید و این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. از یحیی گل محمدی هم باید تشکر کنیم که در سال سخت تراکتور هدایت تیم را پذیرفت. با وجود اینکه نتایج خوب حاصل نشد اما زحمت کشید و برای هردوی این عزیزان آرزوی موفقیت می کنم.

 

  • قدم الیاسی روی چشم ما


من از آقای الیاسی دورادور شناخت دارم. او عضو فعال هیات مدیره باشگاه بود. الیاسی انسان باشخصیتی است و برایش آرزوی موفقیت می کنم. قدمش روی چشم همه ما و فقط امیدوارم بتواند کمک کند تا تیم از شرایط کنونی خارج شود. هواداران ما دیگر طاقت تحمل این شرایط را ندارند و نمی توانند یکسال سخت دیگر را داشته باشند.

 

  • همه باید از مدیرعامل جدید حمایت کنیم


هواداران تراکتورسازی خیلی سختی کشیدند. آنها خیلی اذیت شدند و اکنون همه باید دست به دست هم بدهیم تا با حمایت از مدیرعامل جدید باشگاه، تراکتور را به روزهای خوبش برگردانیم. الیاسی هم قطعا شرایط را می داند و من شک ندارم برای بازگشت به دوران موفقیت تراکتور نهایت تلاشش را انجام می دهد.

 

  • باید دو بازی آخر را ببریم


فردا بازی سختی با صنعت نفت داریم. نفت تیم خوب و قابل احترامی است و امیدوارم در این دو بازی شرایط خوبی را تجربه کنیم و با برد به پایان برسانیم تا مرهمی روی زخم های هواداران باشد.

 

  • تصمیمی برای آینده ام نگرفتم


من هیچ تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام. قراردادم با تراکتورسازی تمام می شود اما واقعا نمی دانم آینده چطور می شود. فعلا تمرکزمان روی دو بازی آینده است و انشاءالله هرچه خیر است، پیش بیاید.

دیدگاه‌ها