کد خبر : 1518703 | 31 فروردين 1397 ساعت 01:28 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده ارومیه خواهان واگذاری تراکتور به زنوزی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواهان واگذاری باشگاه تراکتورسازی به مالک گسترش فولاد شد.

نماینده ارومیه خواهان واگذاری تراکتور به زنوزی

به گزارش "ورزش سه"، نادر قاضی پور درباره موضوعاتی که پیرامون واگذاری مالکیت باشگاه تراکتورسازی مطرح است، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در همه عرصه ها از جمله فوتبال رشد چشمگیری داشته است. فوتبال هم در کشور ما طرفداران زیادی دارد و بنده در فوتبال ایران طرفدار سرسخت تراکتورسازی هستم. ضمن احترام به همه تیم های لیگ برتری سرشناس عشق و علاقه من به سمت تراکتورسازی است که البته در سالهای اخیر نزول پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: ما طرفداران تراکتورسازی می خواهیم هرچه سریع تر تیم محبوب تراکتور به شیرمردانی که امتحان پس داده اند واگذار شود. مثل آقای زنوزی، او گسترش فولاد را با توانایی های خود به اینجا رسانده می تواند تراکتورسازی را هم سریعا به رتبه های اول لیگ برتر برساند.

 

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: زنوزی می تواند شادی را بار دیگر به مردم آذربایجان هدیه کند تا بازهم شاهد پر شدن استادیوم یادگار باشیم.‌ در این صورت مردم قهرمان آذربایجان می توانند با حضور صد هزار نفری خود شعار محبوب "لبیک یا خامنه ای، لبیک یاحسین" سر بدهند.

 

قاضی پور در پایان افزود: مردم قهرمان آذربایجان و همه ترک نشین های کشور و قشقایی ها همه میخواهند عشق و علاقه شان را به تراکتور نشان بدهند و امیدواریم هرچه سریع‌تر تیم به آقای زنوزی واگذار شود.

دیدگاه‌ها