کد خبر : 1518407 | 29 فروردين 1397 ساعت 14:27 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: تراکتور را به زنوزی بدهید

تراکتورسازی تبریز بعد از کسب ضعیف ترین نتایج دهه اخیر خود با تغییرات مدیریتی مواجه شد و این تیم را بار دیگر تبدیل به تیتر یک رسانه ها کرد. الیاسی سرپرست جدید این باشگاه است و مشخص نیست مدیرعامل قطعی خواهد بود یا خیر. از طرفی ناصر شفق طرح شکایت و ادعای مالکیت کرده است و به نظر میرسد ادامه دار بودن مشکلات تراکتور پای فوتبال ملی را نیز به وسط بکشد.

خطیبی: تراکتور را به زنوزی بدهید

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی بعنوان مربی و بازیکن سابق تراکتورسازی در مورد تغییرات جدید تراکتورسازی به خبرنگار ورزش سه در تبریز می گوید: متاسفانه تراکتور در سال های گذشته با مدیریت ضعیف به لبه پرتگاه رسیده است و این تغییرات باید زودتر از این ها اتفاق می افتاد و هواداران نیز از رفتن آقای آجرلو خرسند هستند و خبر خوبی برای آنها بود.


خطیبی در مورد مدیریت جدید و سرپرستی الیاسی اظهار داشت: آقای الیاسی از مدیران خوب این شهر است و در هئیت مدیره نیز زحمات زیادی کشیده است و می تواند عملکرد خوبی داشته باشد ولی دوای درد تراکتور الان تغییرات این چنینی نیست و باید فکر اساسی به حال این تیم کرد تا هواداران میلیونی این تیم از دلهره و اضطراب به آرامش برسند و واقعا حق آنها این همه فشار عصبی نیست که تحمل می کنند.


 تغییرات اساسی چه چیزی میتواند باشد که خطیبی پاسخ می دهد: من از نزدیک در مجموعه آقای زنوزی سال ها کار کرده ام و خدمات ایشان به فوتبال آذربایجان تبریز مشخص است. وقتی هواپیمایی آتا در خدمت تیم ملی است پس می تواند در اختیار باشگاه تراکتور هم قرار بگیرد. چرا از این پتانسیل بومی برای تراکتور استفاده نمی شود؟ هواداران یک باشگاه خصوصی می خواهند و من نیز بعنوان یک هوادار از میان هواداران میلیونی این تیم اعتقاد دارم این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده و در دراز مدت و با برنامه ریزی دقیق اقتصادی به هواداران واگذار شود.


آیا تراکتورسازی نیز یک زنوزی دیگر نیاز دارد تا سرپا باشد ؟ آیا زنوزی سومین باشگاه را نیز می تواند به مجموعه ورزشی خود اضافه کند؟ خطیبی در اینباره توضیح می دهد: آقای زنوزی  در این مقطع که برای مدیریت باشگاه مردمی تراکتور سازی اعلام آمادگی کرده است و هواداران نیز از این موضوع حمایت می کنند و به نظر من باید با توجه به سابقه ایشان تعللی نکرد و از این سرمایه تمام نشدنی به نفع فوتبال آذربایجان استفاده کرد و در کمترین زمان ممکن این باشگاه را بعد از سالها انتظار به ساحل آرامش رساند. در کل من با جرات می گویم که زنوزی دوای درد تراکتور است و چه بهتر تیم را دست کسی بدهند که از سرمایه خود را هزینه ورزش می کند و هواداران نیز قطعا از مالکیت و یا مدیریت آقای زنوزی حمایت می کنند و در امسال نیز انتخاب باشگاه گسترش فولاد بعنوان برترین باشگاه خصوصی ایران مهر تائیدی بر توانایی های زنوزی است.

دیدگاه‌ها