کد خبر : 1518390 | 29 فروردين 1397 ساعت 13:24 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

الیاسی: اول باید حرف‌های سرمربی را بشنوم

حرف‌های مدیرجدید تراکتور درباره بحران، ساغلام و آینده

سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی از هواداران خواست کمک کنند تا آرامش به تیم حاکم شود و شرایط خوبی برای آینده باشگاه رقم بخورد.

حرف‌های مدیرجدید تراکتور درباره بحران، ساغلام و آینده

به گزارش "ورزش سه"، هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی شب گذشته با برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت این باشگاه عباس الیاسی عضو هیات مدیره را به عنوان سرپرست جدید باشگاه برگزید.


الیاسی بعد از انتخابش به عنوان سرپرست در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت هایی را درباره آینده این باشگاه انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 

  • آرامش را به تیم برگردانیم


واقعیت این است که از شرایط باشگاه بزرگ تراکتورسازی همه باخبر هستند. ما در باشگاه پرهواداری مثل تراکتور کار می‌کنیم. مردم آذربایجان شایسته بهترین‌ها برای تیم‌شان هستند و ما در تلاش هستیم تا شرایط تیم را بهبود ببخشیم. متأسفانه در سال های اخیر شرایط این تیم خوب نبوده و تراکتورسازی از مشکلات زیادی رنج برده است. همه باید در این شرایط کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا بار دیگر آرامش به این تیم بازگردد.

 

  • آذربایجان اسطوره های زیادی داشته است


فوتبال آذربایجان اسطوره های زیادی داشته است. بازیکنانی مثل کریم باقری، برادران خطیبی، برادران دین‌محمدی، علی دایی، شیخ‌لاری، باغ‌آبادی .... نفراتی هستند که از آذربایجان رشد کردند و ما باید شرایط را به سمتی ببریم که اوضاع تیم بهبود یابد و نتایج خوبی حاصل شود.

 

  • دوری از حواشی و تزریق آرامش


عوامل زیادی در ناکامی‌های تراکتورسازی دخیل هستند. این تیم در روزگاری هواداران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند ، اما به دلیل نتایج اخیر سکوها خالی شده است. متاسفانه حاشیه‌های زیادی نیز پیرامون تیم وجود دارد. با توجه به سابقه‌ای که تراکتورسازی دارد، این شرایط خوب نیست. ما باید از حواشی دوری کنیم و با آرامش به سمت موفقیت برویم. از هواداران می‌خواهم کمک کنند و یاری رسانند. ما هرگز دوست نداریم بین هواداران و باشگاه فاصله بیفتد و این شرایط می‌تواند تراکتور را به روزهای خوب برگرداند. تراکتورسازی بیمار شده که باید آن را با کمک یکدیگر درمان کنیم.

 

  • با ساغلام جلسه می‌گذارم


ما دنبال تغییرات گسترده و ناگهانی نیستیم. باید کمیته فنی باشگاه تشکیل شود و ارزیابی دقیقی روی وضعیت بازیکنان صورت بگیرد. در جو احساسی نمی‌شود تصمیم‌گیری کرد. من امروز با ساغلام صحبت کوتاهی داشتم و در اولین فرصت جلسه‌ای با او برگزار می‌کنم تا صحبت‌های فنی اش را بشنوم.

 

  • ساغلام ماندگار است؟


صراحتا باید بگویم روزی که مدیرعامل وقت ساغلام را به هیات مدیره معرفی کرد، من پرس و جوهایی انجام دادم و همه گفتند که ساغلام مربی کاربلدی است. ما باید همه چیز را با هم ببینیم. باید پای صحبت‌های ساغلام بنشینیم و خواسته های او با خروجی کارش را مقایسه کنیم. ساغلام مربی باکارنامه‌ای است و فعلا کارش را انجام می‌دهد. در پایان فصل باید بنشینیم و نقطه نظراتش را بشنویم. او خودش هم گفته تکلیفش را پایان فصل روشن می‌کند. من هم علاقه‌ام به ساغلام را گفتم امابحث ماندن یا رفتنش دوجانبه است و نمی‌شود از حالا حرفی بر زبان آورد. فعلا باید با آرامش برای موفقیت در دو بازی پایانی فصل تلاش کنیم.

 

  • از لطف دوستان متشکرم اما...


از همه دوستانی که نسبت به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم اما تعریف و تمجید به تراکتور کمکی نمی‌کند. از هواداران می‌خواهم کمک کنند تا با حمایت این سرمایه‌ها بتوانیم تراکتورسازی را از شرایط موجود خارج کنیم.

دیدگاه‌ها