کد خبر : 1518385 | 29 فروردين 1397 ساعت 13:02 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیشه عمر فجر در دستان یک شاهرخ!

نام شاهرخ غلامرضا پور به شکل عجیبی با فراز و فرودهای تیم فجرسپاسی شیراز گره خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فجرسپاسی شیراز در شرایطی که رتبه دوم جدول رده بندی لیگ یک را در اختیار داشت، در شیراز به مصاف مس رفت و با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد؛ شکستی که با گل شاهرخ غلامرضا پور ناجی دو سال گذشته شیرازی معنای خاصی پیدا کرد.


این اولین باری نبود که سرنوشت تیم فجرسپاسی با سرنوشت غلامرضا پور گره خورده بود؛ دو سال پیش زردپوشان برای صعود به لیگ برتر و در بازی آخر برابر نفت آبادان قرار گرفتند و در شرایطی که تک گل شیرازی ها را غلامرضا پور به ثمر رساند، با نتیجه 2 بر 1 برابر این تیم شکست خوردند تا در ماموریت بازگشت به لیگ برتر ناکام بمانند.

 

1296774


اما این پایان کار برای داستان غلامرضا پور و فجرسپاسی نبوده است؛ آنها سال گذشته در آستانه سقوط به دسته دوم بودند که غلامرضا پور در دیدار آخر برابر آلومینیوم اراک هت‌تریک کرد و این تیم را در مسابقات حفظ کرد، اما جدایی این بازیکن سرنوشت فجری ها در لیگ یک فصل جاری را تحت تاثیر قرار می داد.


فجرسپاسی روز گذشته در صورت پیروزی شاگردان علی کلانتری مقابل مس کرمان، امید زیادی به لیگ برتری شدن پیدا می کرد، اما گلی که غلامرضا پور به آنها در کرمان زد، سبب شد تا سرنوشت صعود دیگر در دست آنها نباشد.

 

1296776


 شاید حالا مسئولان و کادر فنی فجرسپاسی آرزو می کنند که ای کاش این بازیکن را به تیم دیگری نفرستاده بودند.

دیدگاه‌ها