کد خبر : 1518343 | 29 فروردين 1397 ساعت 10:40 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

الیاسی مرد باصداقتی است

عشوری: آجورلو ‌گفت پول نگیر و به کسی هم نگو!

هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد با رفتن آجورلو و حضور الیاسی شرایط تراکتورسازی بهتر می شود.

عشوری: آجورلو ‌گفت پول نگیر و به کسی هم نگو! 

سینا عشوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دلایل دورماندنش از تراکتورسازی در نیم فصل دوم لیگ هفدهم عنوان کرد: نیم فصل بعد از اینکه مصدومیتم به پایان رسید و شرایط بازی داشتم، آقای کاظم محمودی با من تماس گرفت و اعلام کرد طوری که کسی نفهمد ، یک نامه سربسته به باشگاه بزنم و 50 درصد از قراردادم را ببخشم. او گفت این موضوع فقط بین خودش، من و آجورلو بماند و کسی متوجه اتفاقات نشود. همان مقطع من مخالفت کردم و حتی حاضر شدم 20 درصد از پولم را ببخشم اما موافقت نکردند و به همین سادگی اخراج شدم.


وی ادامه داد: نکته جالب این بود که حتی مرا به ساغلام معرفی هم نکردند. این بنده خدا اصلا مرا نمی شناسد و نمی داند تیمش چنین مربی داشته است. من هیچ مشکلی برای بازی کردن نداشتم اما آقایان نخواستند به تیم محبوبم کمک کنم.


هافبک تراکتورسازی با اشاره به جدایی آجورلو از این تیم بیان کرد: شک نکنید با رفتن آجورلو شرایط تراکتورسازی بهتر می شود. او متاسفانه با اقدامات عجیب و غریب خود تیم را به حاشیه برد و مشکلاتی ایجاد کرد که حالا تیم به این روز افتاده است. متاسفانه این نتایج در شان تراکتورسازی نیست و باید هرچه سریع تر تیم از این بحران خارج شود.


عشوری افزود: من از آقای الیاسی شناخت دارم؛ ایشان در هیات مدیره حضور داشتند و مرد باصداقتی است. برایش آرزوی موفقیت می کنم و شک ندارم می تواند تراکتور را از شرایط کنونی خارج کند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییر مدیریت احتمال برگشتنش وجود دارد، تاکید کرد: هنوز بحثی مطرح نشده، اما چه برگردم چه برنگردم شک ندارم الیاسی تراکتورسازی را از این موقعیت خارج می کند.

دیدگاه‌ها