کد خبر : 1517892 | 27 فروردين 1397 ساعت 20:09 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهار ژاوی با قطع توپ و فشار (عکس)

بازیکنان پرسپولیس نمایش بسیار خوبی در نیمه اول داشته اند و اجازه موقعیت سازی به هافبک های السد از جمله ژاوی را نداده اند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی به آنچه لازم داشت رسید و حالا مشغول کنترل بازی و تلاش برای رسیدن به گل دوم است. اما حریف قطری، همانطور که در بازی رفت نشان داد تیم بسیار خطرناک و قدرتمندی است و از بازیکنان باکیفیتی بهره می برد، بازیکنانی که توانایی تغییر نتیجه در هر لحظه از بازی را دارند.

کادرفنی سرخ پوشان با آگاهی کامل از توان فردی حریف، نکات لازم را به بازیکنان گوش زد کرده و پرسپولیسی ها نیز با آگاهی و هوشیاری کامل وارد زمین شده اند.


آن ها پیش از این که توپ به مهره های خلاق السد برسد توپ را قطع یا از آن ها می گیرند و اجازه موقعیت سازی را نمی دهند. بارها شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، سیدجلال انصاری در این بازی توپگیری کردند اما شاید تنها نکته منفی، اشتباهات متعدد در ضد حملات از سوی شاگردان برانکو است.

 

البته ژاوی هرناندس باتوجه به تجربه زیاد و تجربه بالا در تصمیم گیری موفق به ارسال پاس های کلیدی برای بازیکنان خودی شد که هیچ یک تبدیل به موقعیت خطرناک نشدند.

 

 

دیدگاه‌ها