کد خبر : 1517788 | 27 فروردين 1397 ساعت 12:48 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه ویژه در فدراسیون با حضور استیلی، محصص و معینی

سرمربی تیم امید امروز معرفی می‌شود؟

دو عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با حمید استیلی برای انتخاب سرمربی نهایی تیم امید جلسه تشکیل دادند.

سرمربی تیم امید امروز معرفی می‌شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی که چند ماه بیشتر تا بازی های آسیایی اندونزی زمان باقی نمانده، تکلیف تیم فوتبال امید ایران هنوز مشخص نیست. از این رو مهدی تاج چند روز قبل حمید استیلی را به عنوان مدیر تیم امید انتخاب کرد و قرار بر این شد تا این پیشکسوت با همکاری اعضای کمیته فنی سرمربی جدید امیدها را مشخص کنند.


در این باره امروز حمید استیلی به فدراسیون فوتبال رفت و با مرتضی محصص و فریدون معینی جلسه ای را درخصوص وضعیت آینده تیم امید برگزار کرد. در جلسه ای که ساعتی است در فدراسیون فوتبال آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد، قرار است درباره گزینه های مطرح شده برای سرمربیگری امیدها بحث و بررسی صورت بگیرد و در نهایت این 3 عضو یک نفر را به مهدی تاج معرفی کنند تا او با ابلاغ حکم به موضوع رسمیت ببخشد.


درباره سرمربی تیم امید شایعات زیادی مطرح شده و نام های متعددی نیز به میان آمده است؛ با عبور از نام هایی مانند امید نمازی، زلاتکو کرانچار، عبدالله ویسی و ... حالا گفته می شود جواد نکونام بیشترین شانس را برای هدایت امیدها دارد. نکونام که چندی قبل با ناراحتی از کادرفنی تیم ملی بزرگسالان جدا شد، حالا ظاهرا مورد توجه فدراسیون نشینان قرار گرفته و گفته می شود کی روش نیز نظر مثبتی روی او دارد.


در این شرایط با توجه به لزوم انتخاب سریع سرمربی تیم ملی امید به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال باید تمام تلاش خود را برای این امر و برپایی اردوهای منظم به کار بگیرند تا در بازی های آسیایی اندونزی نتایج مطلوبی به دست آید.


از سوی دیگر مهدی تاج رییس فدراسیون در مصاحبه های خود بارها تاکید کرده که امیدها باید طلسم نرفتن به المپیک را بعد از 44 سال بشکنند ولی این امر بدون توجه به آنها حاصل نمی شود.


به هر حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون تیم امید تا عصر امروز می افتد. شاید مسئولان امر بعد از جلسه 3 نفره امروز گزینه نهایی خود را معرفی کنند.

دیدگاه‌ها