کد خبر : 1515459 | 17 فروردين 1397 ساعت 13:27 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند و دبل در کشیدن ترمز جلالی

فراز کمالوند همانند بازی رفت با متوقف کردن پیکان، مانع از ادامه بردهای متوالی جلالی شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در لیگ شانزدهم نتایج قابل قبولی گرفته و با کسب 44 امتیاز هنوز برای کسب سهمیه آسیایی شانس دارد. پیکان دیروز با تک گل پریرا مغلوب صنعت نفت شد تا در دو دیدار رفت و برگشت با این تیم تنها یک امتیاز کسب کند. در دور رفت پیکان در 7 هفته متوالی موفق به شکست حریفان خود شد اما در بازی با صنعت نفت نتوانست روند بردهای خود را ادامه دهد. جلالی و شاگردانش در دور برگشت نیز در 4 بازی متوالی موفق به کسب برد شده بودند ولی بازهم فراز کمالوند نوار بردهای جلالی را قطع کرد.


جلالی در این فصل مقابل پدیده، پارس جنوبی جم، ذوب آهن و صنعت نفت هرگز برنده نبوده اما درمصاف با فولاد، گسترش فولاد، سیاه جامگان، تراکتورسای و سپاهان با برد هر دو بازی رفت و برگشت موفق به دبل شده است.


در واقع جلالی تا هفته بیست و هفتم مقابل همه تیم ها موفق به کسب امتیاز شده و هیچگاه مقابل یک تیم دو بار بازنده نبوده است. شاگردان جلالی سه بازی مهم و سرنوشت ساز دیگر پیش رو دارند. آنها باید به مصاف استقلال خوزستانی بروند که برای بقاء در لیگ رقابت سختی با نفت تهران و سپیدرود دارد. در دو هفته پایانی نیز شاگردان جلالی با استقلال و سایپا دو رقیب جدی آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دیدار خواهند داشت.

 

1293881

 

1293882

دیدگاه‌ها