کد خبر : 1514917 | 14 فروردين 1397 ساعت 19:41 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بازی های من و گواردیولا جذاب است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد شکست دادن سیتی دشوار ولی امکان پذیر است.

کلوپ: بازی های من و گواردیولا جذاب است

 

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش مرسی سایدی ها اولین شکست لیگ برتری فصل تیم گواردیولا را رقم زدند و حالا فردا شب در لیگ قهرمانان میزبان سیتی خواهند بود.

 

دیدار مقابل سیتی: "برای آنهایی که دیدارهای بین لیورپول و سیتی در این فصل لیگ برتر یا بطور کلی از زمان ورود گواردیولا را دیده اند می دانند که معمولا بازی های جذابی شکل گرفته است.

 

1293290

 

اگرچه لیورپول باید به تاریخ خود افتخار کند اما ما ملزم به ساختن تاریخچه خودمان هستیم. برای من مهم نیست دیدار بعدی سیتی برابر یونایتد چقدر اهمیت دارد اما می دانم بازی ما مقابل اورتون جدال بزرگی خواهد بود. تمرکز اصلی ما نتیجه نه، بلکه ارائه نمایشی بهتر در زمین نسبت به حریف است زیرا شما نمی توانید مقابل سیتی دفاع کرده و تصور کنید آنها قادر به گلزنی نخواهند بود.

 

ما باید بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهیم زیرا می دانیم که برای رسیدن به مراحل نهایی چنین مسابقاتی باید مقابل بهترین تیم ها بازی کنیم. ما می دانیم که امکان اینکه دوباره سیتی را مغلوب کنیم وجود دارد و البته می دانیم که این کار بسیار دشوار خواهد بود."

 

رکورد کلوپ برابر گواردیولا: "این من نبودم که گواردیولا را شکست می دادم بلکه تیم های من این کار را انجام داده اند. نه گواردیولا نگران این رکورد است و نه من به آن افتخار می کنم."

دیدگاه‌ها