کد خبر : 1514775 | 14 فروردين 1397 ساعت 11:13 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین: مقایسه من و صلاح اشتباه است

کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی معتقد است که او شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر است و اختلاف چشم گیری با صلاح برای کسب این عنوان دارد.

دی بروین: مقایسه من و صلاح اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، دی بروین با درخشش فوق العاده اش در این فصل، یکی از کاندیداهای کسب عنوان برترین بازیکن لیگ است. او 7 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل نیز برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. در آن سو صلاح نیز با 29 گل در لیگ برتر صدرنشین است و در آستانه رکوردشکنی تاریخی قرار دارد. حال این دو بازیکن در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و دی بروین خودش را جلوتر از صلاح می‌داند.

 

 

1290797

 

 

او گفت:" نباید من و صلاح را مقایسه کرد، این کار غیرممکن است. هر کسی نظرش را دارد. بستگی دارد که شما در یک بازیکن به چه موضوعی توجه کنید. صلاح از لحاظ گلزنی عالی بوده و مثل یک مهاجم نوک بازی می‌کند. برای من هم این فصل عالی پیش رفته است. نمی‌دانم چطور می‌توان ما دو نفر را مقایسه کرد. آمار ما را نمی‌توان با هم مقایسه کرد. من مقابل اورتون هافبک دفاعی بودم بنابراین چطور من را با یک مهاجم نوک مقایسه می‌کنید؟ نمی‌دانم! او فوق العاده بوده و آمارش به خودی خود گویای این مطلب است.

اگر این عنوان را ببرم، هم برای تیم و هم برای خودم خیلی خوب خواهد شد. از یک سو، به نظرم شایسته اش هستم زیرا فرم خیلی با ثباتی داشتم. از عملکردم راضی هستم، از نحوه بازی ام راضی هستم، انتظار نداشتم فصلی به این خوبی پشت سر بگذارم."

دیدگاه‌ها