کد خبر : 1514561 | 13 فروردين 1397 ساعت 09:32 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: شانس سیتی برای کسب پیروزی بیشتر است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که سیتی شانس بیشتری برای شکست تیم آنها در چمپیونزلیگ دارد.

کلوپ: شانس سیتی برای کسب پیروزی بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم روز چهارشنبه در آنفیلد برگزار خواهد شد و دیدار پیشین دو تیم در لیگ برتر با برتری 4-3 لیورپول همراه بوده است. با این حال کلوپ معتقد است که شاگردان گواردیولا شانس بیشتری برای شکست انها دارند.

 

 

1276117

 

 

او گفت:" آیا پیش از شکست 5-0 فکر می‌کردیم چنین نتیجه ای رقم بخورد؟ خیر. آیا پیش از پیروزی 4-3 فکر می‌کردیم بتوانیم این نتیجه را کسب کنیم؟ خیر. آیا فکر می‌کنیم که شانسی خواهیم داشت، بله قطعا. در واقع مثل همیشه واضح است که ما شانس داریم ولی سیتی شانس بیشتری دارد. در ابتدا باید با 11 بازیکن بازی را به پایان برسانیم که خیلی خوب خواهد شد، هر چند کار دشواری است.

 

در مواقعی از فصل ما در سطح دلخواهمان بودیم ولی آنها ثبات بیشتری داشته اند و برای همین است که در لیگ جایگاه بهتری دارند. ولی ما می‌دانیم که در جریان بازی این مسائل خیلی مهم نیستند. شانس خوبی برای خودمان قائل هستیم ولی کارمان بسیار دشوار خواهد بود.

 

اگر قرار بود بین بازی های چمپیونزلیگ، بازی را برای تماشا کردن انتخاب کنم، مطمئنا انتخابم همین بازی می‌بود. بازی بسیار تاکتیکی خواهد بود و مطمئنا در جو آنفیلد انتظار بازی خوبی خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها