کد خبر : 1514520 | 12 فروردين 1397 ساعت 18:15 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی:

قهرمانی با شکست یونایتد طعم دیگری دارد

مدافع بلژیکی منچسترسیتی از انگیزه بالای خود برای بازی حساس در داربی منچستر خبر داد.

قهرمانی با شکست یونایتد طعم دیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، ونسان کمپانی در دو سال گذشته بارها با مصدومیت مواجه شده است. همین مساله باعث شد زیاد به بازی گرفته نشود و حتی خیلی‌ها از خداحافظی این بازیکن صحبت کردند. کمپانی ۳۱ ساله بعد از بازگشت از دوران آسیب دیدگی توانست در این فصل به صورت ثابت برای تیمش به میدان برود و در چند بازی هم حتی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

منچسترسیتی دیروز در زمین اورتون با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و حالا این فرصت را دارد تا با برتری برابر همشهری خود منچستریونایتد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند. این اتفاق باعث شده تا داربی شهر منچستر از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

 

 

1283536

 

 

ونسان کمپانی درباره بازی با منچستریونایتد گفت:« عملکرد ما در این فصل تا به اینجای کار فوق العاده بوده است. اواسط هفته یک بازی بسیار حساس برابر لیورپول در لیگ قهرمانان داریم و در ادامه شنبه برابر منچستریونایتد در داربی انگلیس بازی خواهیم داشت. هر دو بازی از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است و به همین خاطر با تمام توان به میدان می رویم.

سال‌ها در منچستر زندگی کرده‌ام و می‌دانم این اتفاق یعنی چه و برای هواداران تا چه اندازه مهم است که در داربی قهرمانی خودشان را جشن بگیرند و به همین خاطر با نهایت توان به میدان خواهیم رفت تا هواداران را به آرزوی دیرینه شان برسانیم. قهرمانی به این سبک، طعم دیگری دارد.

یونایتد زمان زیادی نسبت به ما دارد تا خود را برای این دیدار آماده کند و این مهم نیست. مطمئن هستم این دیدار جذابیت های زیادی خواهد داشت و یک بازی بسیار تماشاگرپسند می شود.»

 

منچسترسیتی باید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان قرار گیرد و به همین خاطر کسب نتیجه در این دیدار به مراتب از بازی شنبه برابر یونایتد برای سیتیزن ها مهمتر است.

این تیم همچنین با برتری برابر اورتون موفق شد سومین تیم تاریخ انگلیس شود که در یک فصل همه تیم‌های لیگ را حداقل یک بار شکست داده است.

دیدگاه‌ها