کد خبر : 1513181 | 04 فروردين 1397 ساعت 14:23 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مراکش با اسلحه همیشگی برابر صربستان

تیم ملی مراکش در دیداری دوستانه موفق به شکست صربستان شد.

پیروزی مراکش با اسلحه همیشگی برابر صربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش در دیداری دوستانه موفق به شکست صربستان شد. سایت کورا در گزارشی درباره این دیدار نوشت که انگیزه و روحیه بالای بازیکنان مراکش در این دیدار دوستانه کلید اصلی برد این تیم بوده است.


مراکشی ها در این دیدار نمایشی تاکتیکی و فیزیکی داشتند و موفق شدند در نهایت در شهر تورین با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهند. همانند مسابقات دور مقدماتی در قاره آفریقا، هماهنگی اسلحه کلیدی این تیم بود و شاگردان سرمربی فرانسوی با اسلحه همیشگی خود در زمین ظاهر شدند.


این تیم مانند گذشته با سیستم 4-3-3 بازی را آغاز کرد و داکاستا در قلب دفاع تنها تغییر این تیم نسبت به گذشته بود. صربستان البته این بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و در 15 دقیقه ابتدایی مراکش را غافلگیر کرده بود و حریف ایران در روز اول جام جهانی خوش شانس بود که با اشتباه مدافعان خود گلی را دریافت نکرد اما با گذشت بازی، این تیم از زیر دفاع خارج شد و با کمک چهار هافبک خود توانست نظم بازی را در اختیار بگیرد.


مراکشی ها در این دیدار با تکیه بر نمایش خوب چهار هافبک خود، موفق شدند موقعیت های زیادی را خلق کنند و از فشار و پرس سنگین تیم صربستان نیز فرار کردند تا به این ترتیب برد با ارزش و روحیه بخشی را کسب کنند.

دیدگاه‌ها