کد خبر : 1509202 | 13 اسفند 1396 ساعت 10:12 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آث میلان - اینتر

دو تیم آث میلان و اینتر، امشب در حساس ترین دیدار هفته سری آ، در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آث میلان - اینتر

به گزارش "ورزش سه"، میلان با حضور گتوزو دچار تحولات گسترده ای شده و سرمربی ایتالیایی توانسته نتایج بسیار خوبی با روسونری کسب کند. میلان در 13 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده و در 6 بازی اخیر در لیگ توانسته 5 پیروزی و 1 تساوی کسب کند که همین موضوع نشان از آمادگی بالای آنها دارد. در حال حاضر آنها 44 امتیاز دارند و فاصله خود را با کسب سهمیه چمپیونزلیگ بسیار کاهش داده اند. در حقیقت این فاصله به 8 امتیاز کاهش یافته و در صورت کسب پیروزی در دیدار امشب، میلان خود را به فاصله 5 امتیازی سهمیه خواهد رساند. انگیزه بالا باعث شده تا روسونری از سوی رسانه ها به عنوان شانس اصلی کسب پیروزی در دیدار امشب شناخته شود.

 

 

1287485

 

 

در آن سو اینتر از روزهای اوجش که در نیم فصل اول توانست میلان را شکست دهد، خیلی فاصله گرفته و نتایج ضعیفی در هفته های اخیر به ثبت رسانده است. آنها با 51 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته اند و نسبت به اوایل فصل که صدرنشین بوده اند، دچار افت شدیدی شده اند. در 6 دیدار اخیر، اینتر تنها 2 پیروزی به دست آورده و همین موضوع باعث شده تا کارشناسان شانس کمتری برای آنها در این دیدار قائل شوند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای میلان و 1 پیروزی برای اینتر به دست آمده و دو دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است. دو تیم با آمادگی کامل پا به این دیدار خواهند گذاشت و مصدوم و محرومی نخواهند داشت.

 

1287487

دیدگاه‌ها