کد خبر : 1508211 | 09 اسفند 1396 ساعت 10:12 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

آب پاکی پدر نیمار روی دست هواداران پی اس جی

پدر نیمار مدعی شد که پسرش شانسی برای بازی کردن مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ ندارد و باید هر چه سریعتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

آب پاکی پدر نیمار روی دست هواداران پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل مارسی دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد. اونای امری پس از بازی تاکید کرده بود که او برای حضور در دیدار برگشت مقابل رئال شانس دارد و احتمالا می‌تواند بازی کند. امری مدعی شده بود که این تصمیم به این بستگی دارد که آیا نیمار تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا نه و حالا پدر نیمار مدعی شد که پسرش حتما باید جراحی شود.

 

 

1286265

 

 

او گفت:" باید منتظر تصمیم باشگاه باشیم. پاری سن ژرمن در حال حاضر منتظر است. پزشک تیم به زودی به تیم اضافه خواهد شد و تصمیم گیری می‌کند. فردا ملاقاتی خواهد بود و تصمیم گیری خواهد شد. نمی‌خواستیم در این شرایط باشیم؛ ولی باید سعی کنیم هر چه سریعتر نیمار را به بهترین روزهایش برگردانیم. پاری سن ژرمن می‌داند که نیمار را 6 تا 8 هفته در اختیار نخواهد داشت، چه جراحی انجام شود و چه نشود. خیلی مهم است که این تصمیم زودتر اخذ شود و نمی‌توان منتظرش بود."

 

تیم ملی برزیل نیز اعلام کرده که تیته فعلا از اعلام نام بازیکنان منتخبش برای جام جهانی صرف نظر کرده و تا 12 مارچ صبر خواهد کرد. در کنار نیمار، مارکینیوش نیز در بین مصدومین پاری سن ژرمن قرار دارد و باید دید که در نهایت سرنوشت این دو بازیکن به کجا خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها