کد خبر : 1505658 | 28 بهمن 1396 ساعت 11:02 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

پلن B قلعه‌نویی برای خط دفاعی ذوب‌آهن چیست؟

خیلی ها منتظر تصمیم امیر قلعه نویی برای ترکیب خط دفاعی ذوب آهن مقابل لوکوموتیو تاشکند هستند.

پلن B قلعه‌نویی برای خط دفاعی ذوب‌آهن چیست؟

به گزارش "ورزش‌سه"، اضافه شدن چند بازیکن جدید به ذوب آهن در نیم فصل باعث شده دست امیر قلعه نویی در مسابقات مختلف خالی نباشد. یکی از بازیکنانی که به ذوب آهن اضافه شد، خالد شفیعی مدافع باتجربه سابق اف سی سئول کره جنوبی است. 


شفیعی که یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی با حضور در ذوب آهن در ترکیب ثابت این تیم به میدان می رود. با توجه به اینکه قبلا زوج خط مدافعان وسط ذوب آهن را وحید محمدزاده و محمد نژادمهدی تشکیل می دادند، قلعه نویی برای اضافه کردن شفیعی به ترکیب ذوب آهن مجبور شد یکی از دو مدافع مذکور را بیرون بگذارد. 


خالد شفیعی در بازی مقابل استقلال و الدحیل جانشین نژادمهدی شد و در بازی مقابل سایپا هم جای خالی محمدزاده محروم را پر کرد. حالا اما با توجه به دریافت 3 گل از تیم الدحیل و 4 گل از سایپا انتقادهایی را متوجه خط دفاعی ذوب آهن کرده است. 


در چنین شرایطی امیر قلعه نویی شاید در بازی دوشنبه ذوب آهن مقابل لوکوموتیو تاشکند دست به ترکیب دفاعی تیمش بزند. البته با توجه به تجربه و توانایی های فنی شفیعی بعید است که قلعه نویی او را نیمکت نشین کند؛ اما اینکه از بین محمدزاده یا نژادمهدی کدام بازیکن در ترکیب اصلی زوج شفیعی خواهند شد، مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید قلعه نویی برای اینکه اتفاقات دو مسابقه قبلی با سایپا و الدحیل تکرار نشود، چه تدبیری دارد.

دیدگاه‌ها