کد خبر : 1502776 | 15 بهمن 1396 ساعت 19:32 | 93.4K بازدید | 0 دیدگاه

دربی جنجالی با تساوی پایان یافت؛

اسپانیول 1 - 1 بارسلونا؛ سیاسی ترین گل جرارد پیکه

بارسلونا در دیدار دشوار در خانه اسپانیول با نتیجه 1-1 متوقف شد.

اسپانیول 1 - 1 بارسلونا؛ سیاسی ترین گل جرارد پیکه

 

 به گزارش "ورزش سه"، بارسا در شبی که بازی به علت باران شدید و شرایط بد زمین کیفیت پایینی داشت، در نهایت با گل دقایق پایانی جرارد پیکه از شکست گریخت تا همچنان در لالیگا بدون باخت بماند.
 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت مسابقه در دقیقه 11 برای بارسا ایجاد شد که ضربه سوارز روی پاس آلکاسر توسط دیگو لوپز دفع شد.

 

در ادامه اگرچه شاگردان والورده بر جریان بازی مسلط بودند، اما کیفیت نامناسب زمین باعث شد آنها قادر به ارائه نمایش همیشگی خود نباشند.

 

1281172

 

در دقیقه 22 مهم ترین فرصت بارسا روی دروازه اسپانیول ایجاد شد. کوتینیو برزیلی پشت محوطه صاحب  فرصت شد و در حالیکه در آستانه زدن اولین گل خود برای بلوگرانا بود، ضربه دیدنی او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

4 دقیقه بعد و با لو دادن توپ توسط اینیستا، باپتیستائو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما تراشتگن با عکس العمل مناسب مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

1281175

 

در اواخر نیمه اول و با غیبت مسی، سوارز با نواختن یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه لوپز را تهدید کرد اما شوت او راهی به دروازه نیافت تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم جریان بازی آرام دنبال شد و اتفاق مهمی روی دروازه ها رخ نداد. اولین موقعیت بلوگرانا در نیمه دوم در دقیقه 60 و روی پاس کوتینیو ایجاد شد اما دیگو لوپز برای مهار ضربه سوارز خیلی به زحمت نیافتاد.

 

1281174

 

1281173

 

اما در دقیقه 65 اسپانیول به گل رسید. روی اشتباه دینه، گارسیا با ارسالی دیدنی مورنو را صاحب موقعیت کرد و او نیز با یک ضربه سر دقیق گل اول اسپانیول را وارد دروازه تراشتگن کرد.

 

در ادامه بارسا تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت اما دفاع منسجم اسپانیول اجازه خلق موقعیت را از آنها گرفته بود.

 

اما در دقیقه 83 بارسا به گل تساوی رسید. روی ارسال از روی یک ضربه ایستگاهی، پیکه موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه اسپانیول را گشوده و با شادی خود هواداران حریف را به سکوت دعوت کند.

 

در دقایق پایانی دو تیم حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که به نتیجه نرسید و در نهایت بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها