کد خبر : 1501331 | 09 بهمن 1396 ساعت 18:42 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان‌های سبزپوش، عصای دست قلعه‌نویی در آسیا

امیر قلعه نویی روز آینده بازیکنانش را در دیدار آسیایی به میدان می فرستد. او قطعا برای این بازی حساب ویژه ای روی سه کاپیتان تیم خود باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده، قاسم حدادی فر و مرتضی تبریزی سه کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان هستند که در بازی های اخیر این تیم به میدان رفتند و اتفاقا موفق شدند بازی های خوبی نیز از خود  به نمایش بگذارند.

 

رجب زاده و حدادی فر که با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کردند پس از کسب بهبودی آرام آرام خود را به ترکیب ذوبی ها رساندند و این هفته در دقایقی از بازی برای این تیم به میدان رفتند. حضور آنها با انبوه تجربه ای که از بازی های بین المللی دارند می تواند در دیدار اخیر این تیم به کار سبزپوشان بیاید و قلعه نویی باخیال راحت میانه میدان را به دو بازیکن باتجربه و پرسابقه بسپارد.

 

مرتضی تبریزی نیز کاپیتان سوم ذوبی هاست او که نیم فصل اول را پرنوسان پشت سر گذاشت این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و یکی از مهمترین مهره های این تیم در پنج پیروزی پیاپی اخیر محسوب می شود. او پس از گل هایی که در بازی های اخیر به ثمر رسانده حالا مهمترین مهره قلعه نویی برای باز کردن دروازه حریف آسیایی محسوب می شود.

 

1279729

 

1279730

 

1279731

دیدگاه‌ها