کد خبر : 1501327 | 09 بهمن 1396 ساعت 18:24 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آمار درخشان گلر ملی‌پوش ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان

رشید مظاهری در دو فصلی که به همراه ذوبی ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت توانست آمار فوق العاده ای از خود به جا بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه نویی روز آینده باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آیزابل هند بروند و حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را استارت بزنند و در این میان گلر ملی پوش این تیم قطعا یکی از بازیکنانی است که به عنوان یکی  از 11نفر اصلی پا به میدان خواهد گذاشت.

 

نکته امیدوار کننده در رابطه با رشید مظاهری اینکه وی از آمار بسیار خوبی در بازی های آسیایی سود می برد. گلر تیم ملی در دو فصل اخیر و حضور ذوبی ها در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان دروازه بان اصلی این تیم حضور داشت و در طول بازی های دو فصل 2016 و 2017 لیگ قهرمانان آسیا در 14 دیدار برای سبزپوشان به میدان رفت. مظاهری در دیدارهایی که برای ذوبی ها به میدان رفت در 8 بازی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و با توجه به حضور اصفهانی ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2016 کلین شیت های وی یکی از عواملی بود که به موفقیت ذوبی ها برای صعود از گروه کمک کرد.

 

رشید مظاهری در سه سال اخیر به عنوان یکی از دروازه بان های مورد نظر کی روش در اردوهای تیم ملی حضور داشت و در دیدار اخیر تیم ملی در بازی تدارکاتی برابر پاناما از دروازه تیم ملی محافظت کرد.

 

1278176

دیدگاه‌ها