کد خبر : 1501321 | 09 بهمن 1396 ساعت 18:17 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

مرور آخرین تجربه سرمربیگری ابراهیم زاده؛

ابراهیم زاده قبل از برانکو از لیگ برتر رفته بود

منصور ابراهیم زاده پیش از اینکه برانکو به تیم پرسپولیس بپیوندند، از سرمربیگری تیم فوتبال پیکان اخراج شده بود.

ابراهیم زاده قبل از برانکو از لیگ برتر رفته بود

به گزارش "ورزش سه"، منصور ابراهیم زاده سرمربی فعلی سپاهان، فصل چهاردهم را با پیکان تهران آغاز کرد ولی نتایج ضعیف این مربی باعث شد تا در پایان نیم فصل و پس از تساوی برابر استقلال خوزستان از هدایت این تیم برکنار شود.


پیکانی ها که در لیگ چهاردهم به تازگی به رقابت های لیگ برتر بازگشته بودند، با انتخاب منصور ابراهیم زاده که سال های خوبی را در ذوب آهن، نفت تهران و راه آهن پشت سر گذاشته بود، به دنبال ثبات بودند ولی با کسب 14 امتیاز در پایان هفته پانزدهم شرایط مناسبی را تجربه نکردند و در نهایت مدیران پیکان تصمیم به اخراج ابراهیم زاده گرفتند. البته پیکانی ها که در ادامه با صمد مرفاوی کار را دنبال کردند، نتوانستند مانع سقوط این تیم به دسته پایین تر شوند.


یکی از نکات قابل توجه آخرین تیم منصور ابراهیم زاده آمار ضعیف گلزنی بود. پیکان با ابراهیم زاده در پایان 15 هفته تنها 7 بار گلزنی کرد تا عمر همکاری اش بیش از نیم فصل نشود.


گفتنی است ابراهیم زاده طی فصل چهاردهم لیگ برتر برابر سپاهان با شکست 2 بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد و برابر پرسپولیس نیز باخت یک بر صفر را تجربه کرد. البته در آن زمان سرمربیگری پرسپولیس در اختیار حمید درخشان بود و برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار برابر سپاهان در هفته بیست و ششم هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت، تا تقابل برانکو و ابراهیم زاده در تاریخ لیگ برتر شکل نگیرد و روز جمعه این دو چهره اولین تقابل خود را تجربه خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها