کد خبر : 1501273 | 09 بهمن 1396 ساعت 15:54 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

امثال آذری در فوتبال ایران کم هستند؛

رجب زاده: پلی‌آف حساسیت ویژه ای دارد

مهدی رجب زاده کاپیتان تیم ذوب آهن ابراز امیدواری کرد که سبزپوشان از مرحله پلی آف به سلامت عبور کنند و آماده مرحله گروهی شوند.

رجب زاده: پلی‌آف حساسیت ویژه ای دارد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان کاپیتان تیم به همراه امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر آیزاول هند شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران در این خصوص پاسخ داد.


رجب زاده صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: قبل از هر صحبتی از مجموعه باشگاه تشکر می کنم که شرایطی فراهم کردند تا بازی مان در فولادشهر انجام شود چون زمین ما آماده بازی نبود و من به نمایندگی از همه بازیکنان ذوب آهن همین جا از آنها تشکر می کنم.


هافبک کهنه کار تیم ذوب آهن در مورد شرایط بازی برابر آیزاول عنوان کرد: قطعا چون این دیدار بازی پلی آف است و یک تیم باید حذف شود و به همین دلیل حساسیت ویژه ای هم دارد. امیدوارم از امکانات و شرایط میزبانی مان استفاده کنیم و به مرحله گروهی صعود کنیم و بتوانیم در مرحله گروهی با یک انسجام خوب بازی ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم. چیزی که فعلا پیش رویمان قرار دارد و باید به آن اهمیت بدهیم گذر از این بازی و موفقیت در آن است.


کاپیتان ذوب آهن با تمجید از آذری در آماده سازی فولادشهر و سایر فعالیت های او در باشگاه توضیح داد: چون من سال های زیادی در ذوب آهن بازی کردم حالا نقش آذری خب به نسبت مدیران قبلی که زحمات زیادی هم برای این تیم کشیدند پررنگ تر است. به نظرم آقای آذری طی مدت حضورم در این تیم جز مدیرانی بودند که هم در عمل و هم در سازماندهی باشگاه خیلی موثر بودند و من این را از نزدیک کاملا لمس کرده ام. ایشان از دوره دوم ذوب آهن که به این باشگاه آمدند از لحاظ سیستمی و نظم باشگاهی سروسامان خوبی به باشگاه دادند  ضمن اینکه در بخش سخت افزاری هم خیلی فعال بودند. زمین چمن ملت را دوباره احیا کردند، یک زمین چمن مصنوعی ساختند، یک سالن وزنه برای ما پیدا کردند و خیلی کارهای دیگر که شاید اینجا جایش نباشد که بگویم.


رجب زاده ادامه داد: من اعتقادم این است که امثال آقای آذری در این فوتبال کم هستند که هم بتوانند یک برنامه بلندمدت داشته باشند، هدفگذاری کنند و همین اینکه در عمل تلاش شبانه روزی انجام بدهند که به اهدافشان برسند. این اواخر ایشان با زحمات شبانه روزی زمین فولادشهر را که طی این مدت ما هیچ وقت یک زمین هموار نداشتیم را مهیای مسابقات کردند. به نظرم آقا سعید نقش شان در باشگاه ذوب آهن مشخص است و نیازی نیست که من اینجا درباره ایشان صحبت کنم.

امیدوارم امثال ایشان در فوتبال ما بیشتر باشند چون به فوتبال ما هم به لحاظ پیشرفت و به لحاظ سخت افزاری و برنامه ریزی و اهداف بلندمدت خیلی می توانند کمک کنند. جا دارد از ایشان هم بابت زحماتی که طی مدت حضورشان در ذوب آهن و پیشرفت این تیم کشیده اند تشکر کنم. خیلی ها زحمت کشیدند ولی به هر صورت آقای آذری به عنوان مدیرعامل نقش شان خیلی بیشتر بوده است.

دیدگاه‌ها