کد خبر : 1501248 | 09 بهمن 1396 ساعت 14:35 | 88.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

والورده و یک اشتباه بزرگ در مورد کوتینیو

ستاره برزیلی جدید بارسلونا شب گذشته برای اولین بار از ابتدا در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت.

والورده و یک اشتباه بزرگ در مورد کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، کوتینیو نزدیک به سه هفته پیش با قراردادی 160 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست. او به دلیل مصدومیت 20 روز به دور از میادین بود تا اینکه پنجشنبه شب در بازی برگشت برابر اسپانیول در کوپا دل ری این فرصت را پیدا کرد که 20 دقیقه برای بارسا به میدان برود و اتفاقا درخشان نیز ظاهر شد.

 

 

1279541

 

 

کوتی شب گذشته برابر آلاوس با تصمیم والورده از ابتدا و در ترکیب ثابت بارسلونا قرار گرفت. او و اینیستا که پست بازی یکسانی دارند، هر دو همزمان در ترکیب حاضر بودند ولی اینیستا هافبک مرکزی بود و کوتینیو به صلاحدید والورده متمایل به راست بازی می کرد.

 

کوتینیو 64 دقیقه در زمین حاضر بود و سپس تعویض شد. ستاره برزیلی در مدت زمان حضورش در میدان نتوانست درخشش بازی قبلی خود را تکرار کند که این بیش از همه به پست وی ارتباط داشت. زهر و کشندگی کوتینیو در سمت راست گرفته شده بود و با وجود اینکه چند بار با تکنیک خود حاضران در نوکمپ را به وجد آورد؛ اما نتوانست پاس های موثری به مهاجمان تیمش بدهد.

 

والورده در پایان بازی به دفاع از کوتینیو پرداخت و گفت که نباید از او در همین ابتدای کار انتظار معجزه داشت ولی بدون شک سرمربی بارسا پس از بازی به این می اندیشید که برای بهره بردن از حداکثر توانایی های کوتینیو، باید پست بازی او را تغییر دهد. میانه زمین یا سمت چپ فاز تهاجمی، احتمالا جایگاهی مناسب تر برای ستاره برزیلی خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها